Business Contact Manager..? Service opnieuw opstarten..???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard69

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
194
Sinds enige dagen problemen met mijn OUTLOOK 2010 Mail (ik heb Windows 10).
Outlook start zeer langzaam op en bij 'alle mappen verzenden/ontvangen' gebeurt er niets, krijg ik een mededeling: zie screenshot (bijgevoegd).
Ik kan nog steeds mijn e-mails ontvangen/verzenden, doch zeer vaak is mijn outlook 'bevroren' en kan ik (even) niets doen.

WAT TE DOEN...????

groet, Gerard
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_110 Oct. 11 19.37.jpg
    ScreenHunter_110 Oct. 11 19.37.jpg
    23,6 KB · Weergaven: 57
bedankt edmoor,
De business contact manager gestopt en gestart en op automatisch laten staan.Zie bijlage.
Daarna PC opnieuw opgestart en outlook2010 mail. Duurde zeeer lang en melding inzake bullguard . Zie bijlage (bullguard voorlopig maar uitgeschakeld als invoegtoepassing voor mijn mail).
Ik kan mijn mails nog steeds inzien en verzenden, maar bij de optie'verzenden/ontvangen", duurt alles zeer lang.

gr. Gerard
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_110 Oct. 12 14.47.jpg
    ScreenHunter_110 Oct. 12 14.47.jpg
    126,1 KB · Weergaven: 43
  • ScreenHunter_110 Oct. 12 14.56.jpg
    ScreenHunter_110 Oct. 12 14.56.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 36
Waarom het zo traag is zou ik zo ook niet weten.
 
Bedankt voor je antwoord edmoor,
Ik krijg nog steeds melding inzake Business Contact Manager (zie bijlage). Opstarten outlook-Mail 2019 duurt inderdaad nog steeds zeer lang. Met de nodige vertraging kan ik in mijn mail en berichten verzenden en ontvangen. Maar goed, 3 vragen (als het mag):
1. Oorzaak melding dat business contact manager niet kan worden gestart
2. Wat 'doet' business contact manager precies? Beheer van je emailadressen en agenda? Of nog meer..? Op internet lees ik:
Business Contact Manager voor Outlook is een invoegtoepassing voor Outlook. Dit betekent dat kleine ondernemingen Outlook 2013 kunnen gebruiken voor het opslaan van persoonlijke gegevens en het beheren van hun agenda's, en Business Contact Manager voor Outlook als hulpmiddel voor een efficiënte bedrijfsvoering.
3. Als ik deze verwijder, dus op 'stop' zet, wat zijn dan de gevolgen..?? Ik ben een 'simpele' thuisgebruiker , heb geen eigen onderneming (!) :)

groet, Gerard
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_110 Oct. 11 19.37.jpg
    ScreenHunter_110 Oct. 11 19.37.jpg
    23,6 KB · Weergaven: 42
Ok dan.
Dat was dus mijn 2e suggestie in #2 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan