Thunderbird upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Tot mijn stomme verbazing zie ik dat mijn installatie van Thunderbird niet wordt geüpgradet. Wat blijkt: Ik heb 64 bits Windows PC en van Thunderbird 60 heb ik de 32-bits versie.
Als ik de 64-bits-versie van Thunderbird 68 installeer, begint ie met een leeg profiel. Deze installatie staat dan ook naast de 32-bits versie 60. Daar heb ik dus niets aan.
Als ik de 32-bits-versie van Thunderbird 68 installeer, krijg ik gewoon alle mails te zien en lijkt er niets aan de hand te zijn.

Nu wil ik graag overstappen op de 64-bits versie, maar hoe doe ik dat?

Vriendelijke groet,
Guido
 
Artikel gaat toch over Firefox of heb jij een andere bril als ik..?
Blijkbaar mis ik iets...:rolleyes:
 
Artikel gaat toch over Firefox of heb jij een andere bril als ik..?
Blijkbaar mis ik iets...:rolleyes:

Wellicht begrijpen we elkaar verkeerd. Kan gebeuren toch.
Het artikel gaat over Firefox, mijn vraag gaat over Thunderbird.
 
Ik lees elders:

Thunderbird 64 is momenteel nog in de testfase. Als je die wilt proberen dan is die beschikbaar op: https://nl.afterdawn.com/downloads/netwerk/email/mozilla-thunderbird-64-bit.cfm.
Nu is Thunderbird ook nog niet in een officiële Beta release beschikbaar en daarom is het verstandig om de 64 bits versie in een virtuele omgeving te draaien zoals VirtualBox. Dit vereist wel de nodige technische kennis.

Het leuke is dat in Linux je allang en breed de 64 bit heb van Thunderbird.

Lees ook dit: https://tweakers.net/downloads/49102/mozilla-thunderbird-680.html
In versie 68 zien we voor het eerste een 64bit-versie voor Windows. Deze is overigens niet over de 32bit-versie te installeren, het programma zal opnieuw geconfigureerd moeten worden. In een volgende update zal een migratie echter wel mogelijk zijn.

Lekker laten zo dus. ;)
 

Bijlagen

  • bericht57.jpg
    bericht57.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 22
Ik zie nergens op een officiële Mozilla-website dat ie nog in testfase is (of ik kijk verkeerd).
Je verwijst naar een zin op de Tweakers.net-pagina van 68.0 dat migratie in de volgende versie wel mogelijk zal zijn. Daarna zijn er nog 2 versies verschenen, maar het blijkt nog niet mogelijk te zijn.
 
Excuus, verkeerd gelezen, my bad :eek:
Toch maar een andere bril halen, kom ook op pensioensleeftijd....:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan