Back up terugzetten van Huawei mate 20 lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
613
Hi. Mijn huawei mate 20 lite is gestolen.
Ik had een google account erop. Elke dag liet ik het een backup maken. Mijn vraag nu is kan ik de laatste google backup daarvan terug zetten op een samsung galaxy J 5 Pro. En krijg ik mijn whatsapp berichten ook terug want van 1 contact is het heel erg belangrijk . Ik heb van de provider het nummer van het gestolen toestel terug.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon proberen, vul betreffend Google-account in op de Galaxy, installeer Whatsapp daar en kies vervolgens voor backup terugzetten.
Mijn ervaring leert dat je, hoe raar ook, bij Whatsapp dan 1 of 2 dagen mist..
Dat was bij mij tenminste het geval toen ik onlangs overging van een Nokia 8 naar een Google Pixel 3a...maar het werkt wel :thumb:
 
Ik heb het gedaan en ik mis werkelijk 2 laatste dagen van mijn Whatsapp berichten. En juist die gegevens had ik nodig. Wat zou er gebeuren als ik nu opnieuw een backup zou terugzetten.
 
Als je nog een backup op stick of HDD hebt kun je het volgende doen:
Een oudere, lokale back-up herstellen

Je telefoon bewaart een lokale back-up van de laatste zeven dagen. Google Drive bevat alleen de meest recente back-up. Als je een oudere, lokale back-up wilt herstellen, doe dan het volgende:

* Download een bestandenverkenner.
* Navigeer in de bestandenverkenner naar sdcard/WhatsApp/Databases.
* Als je gegevens niet zijn opgeslagen op je SD-kaart kijk dan in de interne opslag of standaard opslag.
* => Deze is heel belangrijk, let op dat je het goed doet ! Hernoem de back-up die je wilt herstellen van msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 naar msgstore.db.crypt12. Mogelijk bevindt een eerdere back-up zich op een eerder protocol, zoals crypt9 of crypt10. Verander het nummer van de crypt-extensie niet.
* WhatsApp verwijderen en opnieuw installeren.
* Tik op HERSTELLEN wanneer hierom wordt gevraagd.

Bij mij heeft dat gewerkt :thumb:
 
Ik maakte alleen een backup op google op de telefoon zelf. De laatste gegevens die ik nodig heb zijn van de persoon die mijn telefoon heeft gestolen.
 
Jawel maar ik mistte 2 dagen van mijn whatsapp berichten. Alle andere apps waren okay
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan