Gmail melding :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

James48

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2016
Berichten
42
Geacht forum, ik krijg telkens een message in beeld met de mededeling:

Username and password do not match. You provided naam@gmail.com. Please enter your full email address (including @domain.com).

Weet iemand wat ik hier aan kan doen svp. :rolleyes:
 
Het helpt wanneer u schrijft op wat voor apparaat en onder welk programma, bijvoorbeeld Outlook onder Office 365. Wanneer u de fout en het programma zoekt met Google dan komt u al snel bij pagina's met informatie over hoe u dat account opnieuw daar instelt.
 
Het helpt wanneer u schrijft op wat voor apparaat en onder welk programma, bijvoorbeeld Outlook onder Office 365. Wanneer u de fout en het programma zoekt met Google dan komt u al snel bij pagina's met informatie over hoe u dat account opnieuw daar instelt.

Bedankt, ik gebruik Gmail en Outlook 2019. Ik heb in het verleden wel ergens een link gemaakt vanwege de contacten die allemaal in Gmail staan, maar ik weet niet meer hoe en of hier een fout in gemaakt is eventueel?
Het helpt wanneer u schrijft op wat voor apparaat en onder welk programma ik heb vele malen met Google gezocht maar het lukt mij niet.

Wel wil ik graag weten of ik een Username gebruikt heb, of een e-mailadres, en waar ik dat vinden kan om te checken of alles daar goed ingevuld is?

James48
 
Hoe het op mij overkomt, zal er dan een fout gemaakt zijn bij het synchroniseren ergens mee (u schrijft "een link gemaakt - contacten") en zal dat het zijn wat er niet wil lukken en daardoor merkt u niet meteen wat van deze fout of tekortkoming. Vaak worden wachtwoorden of andere velden geplakt via het klembord en dan kan er ongemerkt een spatie verschijnen of het is gewoon verkeerd ingevoerd en de synchronisatie toen niet meteen gecontroleerd.

Hier is in elk geval een stap voor stap uitleg over hoe gmail in Outlook 2019 kan worden geconfigureerd. Dit kan dan in ieder geval worden nagelopen.

https://www.i-t-block.com/amp/setupgmailinoutlook-stepbystep

Ik denk dat het niet uitmaakt of je bij aanmelden voor gmail een e-mail adres of google gebruikersnaam gebruikt.
 
Beste alfred 2, ik heb alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar, ik kan nu ook niet meer het outlook account openen, ik heb al een nieuw wachtwoord ingevoerd...
 
Ik heb tijdens mijn laatste poging om het op te lossen een probleem gehad met het opstarten van mijn computer, ik heb gelukkig een Recover dvd van Ashampoo en daarmee kon ik de computer gelukkig weer opstarten.
Ik denk dat het een complex probleem is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan