Invoegen sectie-einde oneven pagina zonder koppeling kop- en voetregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeskejansen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2019
Berichten
1
Als ik bij de lay-out van een boek een sectie-einde voor een oneven pagina invoer, staat in de kop- en voetteksten automatisch de functie 'koppeling aan voorgaande pagina's' aan. Automatisch neemt het voorgaande hoofdstuk dan de kopteksten van het nieuw ingevoegd hoofdstuk over. Ik heb van alles geprobeerd om dit te voorkomen, maar het lukt niet om dit op of andere manier te reguleren en het kost heel veel tijd om dit iedere keer weer aan te passen.

Waar kan ik instellen dat er NOOIT voorgaande of navolgende kop- en voetregels worden overgenomen? Ik stel liever handmatig in dat ik een koptekst wél wil koppelen.

Kan iemand mij hier wat tips voor geven?
 
Volgens mij kan dat niet, en zul je dus zelf aan moeten geven dat een nieuwe sectie niet moet worden gekoppeld. Overigens is het wel zo dat je dat met een macro wel kan regelen.
Overigens heb ik bij lange documenten zelden meerdere secties nodig; je kunt de meeste zaken wel met velden af. Ik zie vaak dat mensen een nieuwe sectie aanmaken omdat ze andere tekst in de kop willen. Maar daar heb je dus geen secties voor nodig :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan