• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cellen met waarde naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DnA51535

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2019
Berichten
9
Hoe kan ik cellen uit een tabblad overbrengen naar een nieuw tabblad, ttz alleen de cellen met een waarde > zie rode cijfers > geen rode cijfers > niet naar ander blad
ook mee te nemen de omschrijving, dus in het nieuw blad in kolom A het ID Nr, in kolom B de omschrijving gelinkt aan de rode cijfers
 

Bijlagen

  • helpmij 2.xlsx
    12,1 KB · Weergaven: 36
De verwijzingen naar een extern bestand, dat is omdat ik een deel uitgeknipt heb om te tonen wat ik wens,
zie niet om naar de formules en dergelijke
Ik denk dat mijn vraag goed omschreven was,
Het ID nummer > deze staan in het rood, en de omschrijving naar een ander tabblad overbrengen zodat ik verder kan met wat niet in orde is volgens de wettelijke bepalingen "arbeidsveiligheid"

Dank voor uw medewerking
DnA
 
Dirk,

Ik denk dat mijn vraag goed omschreven was,
Het ID nummer > deze staan in het rood, en de omschrijving naar een ander tabblad overbrengen zodat ik verder kan met wat niet in orde is volgens de wettelijke bepalingen "arbeidsveiligheid"

het zal aan mij liggen, maar ik begrijp niet wat de bedoeling is.

Als je die rode IDnrs op een ander tabblad wilt, dan zet je toch de formule waarmee die ID's worden berekend op dat andere tabblad?
 
Ok,
maar dit is net mijn probleem
Het maken van deze formule, zodat het ID Nr en de omschrijving naar een ander blad gaan en deze die blanco zijn niet
beetje uitleg misschien, wij hebben een tabblad als onderwerpen, een tabblad als resultaten en een tabblad grafiek.
Ik kan 20 onderwerpen aanhalen met een onbeperkt aantal vragen > 1 Heftrucks met 20 vragen, 2 vrachtwagens met 15 vragen, en zo verder,
Zo verschijnen er in de resultaten bij ieder onderwerp het aantal lijnen volgens het aantal vragen dat gesteld kunnen worden bij een risicoanalyse, die met "Ja", "Nee", of "NVT" beantwoord kunnen worden.
Is er een antwoord als "Nee" dan komt het nummer van de vraag in het rood bij ID Nr. dus dit wil zeggen dat het met de arbeidsveiligheid fout is.
Ik kan natuurlijk kopiëren en plakken, maar dit kan fouten genereren

Dirk
 
Hallo allen,

zie bijlage > zo ver ben ik al, maar niet met het gewenste resultaat,
zie JAP 2020, de cel kleur is een mengelmoes, graag kleur en tekst zoals in de "resultaten"
DnA
 

Bijlagen

  • GPP met bijlagen PC (3).xlsm
    633,5 KB · Weergaven: 16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan