Daviaccount 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2019
Berichten
1
Goedendag,
Ik gebruik al jaren daviaccount 2000 versie 8.0.4. naar volle tevredenheid. Nu is plotsklaps het programma niet meer te openen. Ik krijg in beeld "unexpected error, quitting". Gelukkig nog wel bij de laatste inlog een bachup op een externe schijf geplaats.
Ik dacht nou dan installeer in de installatie cd rom op een andere pc, maar ik krijg dan dezelfde melding wat ik dan zeer vreemd vind.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Met vriendelijke groet,
Dirma Tamboer
 
Is er iets in de tussentijd veranderd, dat het opeens niet meer werkt?
 
Heel veel factoren kunnen daar de oorzaak van zijn. Zo kunnen internet securityprogramma's dit gaan zien als schadelijke software (exe-bestand) maar ook Windows (maandelijkse) update ter verwijdering van schadelijke software. Ook kunnen bestanden beschadigd raken. Doe een chkdsk /f > is schijfcontrole. Gebruik een systeemherstelpunt of zet een volledige recente systeemkopie terug.

Waarschuwing: bij een systeemkopie worden alle bestanden overschreven. Dat wil zeggen dat alle nieuwe en gewijzigde bestanden na het maken van die systeemkopie ben je kwijt.

Hier staan wat basisregels voor computergebruik.
 
Laatst bewerkt:
Staat in de vorige post.
Rechtermuisklik >
Run as administrator.jpg
 
Alleen dat is te weinig vrees ik.
Google maar wat voor een problemen er zijn met Davi + Win10, meestal werkt het zelden...
 
Inderdaad. Ik ken de software niet. Internet staat er vol van. Werkt niet, cd krakkemikkig en missing. Lijkt mij software van voor de Tweede Wereldoorlog. Is er geen vervangend en wel werkende software voor dat product?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan