• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gepubliceerde code op dit forum functioneert niet bij mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
754
Beste,

De VBA-code, gepubliceerd door Edmoor, in post 17 van het onderwerp "hoe verhinderen dat een gebruiker een paswoord kan ingeven" opent bij mij niet het tabblad waarvan de gebruiker en het wachtwoord overeenstemt.
Indien ik geen nieuw onderwerp mag posten op basis van een eerder gepubliceerd onderwerp, gelieve het te melden. Ik veronderstel dat je als forumlid een gepubliceerde oplossing mag gebruiken.
 

Bijlagen

  • Rene.xlsm
    26,2 KB · Weergaven: 23
Verhelderend allemaal. Eerst alle berichten van edmoor doorzoeken om in 1 van de draadjes post 17 zien te vinden die over dit onderwerp gaat? Kan je toch net zo goed het linkje plaatsen?
 
Werkt gewoon. Voer de gebruikersnaam eens zonder hoofdletters in en test het dan nog eens.
 
Beste,

Ik heb deze code
Code:
If LCase(sh.Name) = txtGebruikersnaam.Text
gewijzigd in
Code:
If LCase(sh.Name) = LCase(txtGebruikersnaam.Text)
en ik kan de gebruikersnaam invoeren zoals aangegeven in de lijst van gebruikers.
Bedankt voor de tip. De oplossing zit in een detail die ik niet zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan