Ik ben concert tickets in pdf format kwijt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Hallo
Ik ben concert tickets in pdf format kwijt ?

Ook de mail waarin ik de tickets ontving kan ik in mijn gmail niet terug vinden.

Scannen op trefwoorden helpt niet ?

Dank voor alle tips
 
Gebruik de betalingsbewijzen en stuur de club waar je ze gekocht hebt een mail met verzoek voor een pdf?
Zij zouden dat in hun administratie moeten kunnen verifiëren....
Tis ... .de vraag... of ze erop zitten te wachten..... vraag het heeeeel vriendelijk als "coulanceverzoek.."
 
Heel eigenaardig dat ik de mail niet terug vind maar ook niet de pdf op mijn pc
 
Tip: Stuur hem de volgende keer als backup door of hang de pdf aan een WA-bericht...
Ik heb daar een speciaal account voor en daarmee een soort logboek waar ik al dit soort zaken snel kwijt kan.
Door WA desktop te installeren heb ik die links/pfd's ook daar meteen bij de hand, idem met fotos, super handig.
Dat account loopt bij mij op mijn oude Nokia, met een Symio kaartje, as ik maar 1x per half jaar een keer bel blijf dat account actief, de startkosten waren 5 euro....
Als ik ga crossen in het bos gebruik ik die Nokia als noodtelefoon. Mocht ie ene keer stuk gaan, geen man overboord..
En er zit nog een echte radio op... .met een duurloop gebruik ik hem daarvoor ook nog, bijv voor Vroege Vogels zondagmorgen....:cool:
 
Laatst bewerkt:
Vaak staan de tickets nog in het account van de website waar je ze besteld hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan