Website blijft leeg in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de suggestie van femke98 al geprobeerd om een nieuw profiel te maken in Firefox en wat heeft dat opgeleverd?

Heb je alle add-ons al eens uitgeschakeld en dan geprobeerd de website te bezoeken?
 
Nieuw profiel in Firefox heeft niets opgeleverd. De andere suggesties ook niet. Het is even niet anders. Facebook kan (ook) nog via de smartphone en de andere websites werken gelukkig wel. Ik zal morgen proberen Firefox opnieuw te installeren, misschien lost dat het probleem met Facebook op.
 
Ik ben benieuwd @apijtsma bij mij heeft het in elk geval ook niets geholpen, ja een halve dag dan maar dat mag geen naam hebben. Daarna kon ik de website weer niet meer zien.
 
Kijk even naar de reactie van manama van het inmiddels afgesplitste dus ander onderwerp.
 
Dat had ik gisteren al gedaan via help in Firefox. Ook al geprobeerd door opties op het beveiligingsschildje naast het slotje in de balk maar niets helpt.
 
Ikzelf denk toch dat Firefox opnieuw installeren de enige optie is, tenzij er een fout in de update zit.
 
Het zou kunnen maar ik wacht af of het iets oplevert als je dat gaat doen. Ik vind het toch erg merkwaardig als een er 1 of enkele website niet laden en de rest wel allemaal.De webmaster van Zeelandnet heeft in elk geval ook geen idee hoe het zou kunnen komen.
 
Het blijft ook een raadsel: waarom laadt alleen Facebook niet, maar andere sites wel? Ikzelf heb bijvoorbeeld een flight tracker/radar erop, die doorgaans traag draait, maar bij mij loopt als een trein. ALS er iets aan de computer zou haperen, dan zou de flight radar zeker niet werken. Windows Defender vindt ook niets, een diepte scan ook niet. Jet Clean erover jassen biedt ook geen soelaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan