Verwijderen lijn in Word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

nurbeb

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2010
Berichten
61
In een Word dokument heb ik een ononderbroken lijn aan het einde, wat ik ook geprobeerd heb, de lijn laat zich niet verwijderen.
Is er iemand die mij hierbij van dienst kan zijn.
 
Voor helderziendheid vraag ik 25,- euro.;) Welke versie van Word? Plaats een voorbeelddocument (zonder privacygegevens). Is het geen voettekst?
 
Lijnen zijn (soms) onderdeel van een alinea selectie. Je kunt de lijn dan alleen verwijderen door in de alinea instellingen te kijken. Voor deze vraag heb je overigens geen helderziende blik nodig, en voor de oplossing hoef ik ook geen € 25,- te hebben, gewoon een documentje met de betreffende alinea is al voldoende :).
 
Via de alinea-selectie is de lijn niet te verwijderen, de gebruikte versie van Word is Office 365.
Bijgaand een afbeelding van een document pagina met de lijn.
Wacht met spanning uw reacties af.

HdV.jpg
 
Is dat niet gewoon een randlijn onder een voettoekst met paginanummering? > Klik gewoon onderaan de pagina tot voettekst opent en dan naar tabblad Start > Alinea > Geen rand
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook een lijn die in de voettekst zit. Waarschijnlijk aan de onderkant van de alinea. Maar het kan ook een lijn zijn op de rand van de pagina. Maar zonder documentje kunnen we er echt weinig specifieks van zeggen :).
 
Maar zonder documentje kunnen we er echt weinig specifieks van zeggen
Dat staat al in post 2. Begrijp totaal niet dat je dan geen kopie maakt en alles na pagina 1 verwijdert en dat even plaatst.
Wacht met spanning uw reactie af.
Het maakt alle verschil of je een insect in de slaapkamer hoort of in de tuin.
Robert Lynd, Amerikaans socioloog, 1892-1970
 
Na lang proberen en zoeken is uiteindelijk de oplossing gevonden van het probleem met de lijn, die niet te verwijderen was.
Toets op de bovenste lijn van een Word-document op "ONTWERPEN" en daarna op het kopje "Paginaranden" helemaal links, klik op "geen rand" en de lijn is verdwenen.

Bedankt voor alle medewerking.
 
?? Stond toch al in antwoord #3.....
LS
[FONT=&quot]liesbeth sGereageerd op 27 augustus 2014


[/FONT]

[FONT=&quot]Ga naar Tabblad 'Ontwerpen'.
Subtabblad 'Randen Tekenen'.
Selecteer de Gum !


[/FONT]

[FONT=&quot]Gommen gebruiken, eindelijk kan je de lijn verwijderen[/FONT]

En er staan nog meer tips bij de commentaren voor andere Word versies,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan