Past dit bij elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

puppie

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
39.084
Besturingssysteem
MacOS Sonema 14.1
Office versie
Mac heeft geen office
Zoals de titel het al zegt, past dit bij elkaar.

Ik ga niet gamen.
Wel over drie beeldschermen informatie delen met andere toeschouwers.
Internet en powerpoint is de hoofd zaak.
 
Dat scheelt al snel ca 300 euro.
Doe bij die 300 euro 100-200 euro en je koopt van een goede Tweaker via Vraag & Aanbod een compleet systeem. Koop nog zelf die Samsung monitor en je houdt veel geld ij je zak.

Ik zou nooit een 1TB schijf als opstartschijf kopen, neem er een van 250-500 TB en neem een aparte data schijf, die hoeft niet een SSD te zijn en kost heel weinig voor 2TB.
 
Wat L.P. al omerkt: waarom een 7e gen Core i3 en geen 81xx type..?
€ 140 voor het bouwen vind ik nogal wat, ik doe het voor nop...
€ 145 voor een Win 10 licentie is ook € 115 teveel
M2 SSD van dat formaat is ook over de top, koop er 1 van 256 of 512 Gb en pak er voor rond de € 60 een reguliere 2 Tb HDD bij.
Voeding van 600 Watt is ook zat als je voor een nVidia kaart kiest i.p.v. deze AMD stroomvreter...

Je kunt op dit nieuwe systeem zeker dikke € 200 besparen als je andere keuzes maakt...
Als je voor een gebruikt systeem gaat zoals hier aangeboden, wellicht nog meer...
 
Hier is dus ook wat ik al noemde Tweakers V&A, volgens mij zitten we aardig op dezelfde lijn ook wat betreft de andere tips.
 
bedankt voor de reacties.
ondertussen een 8 gen cpu toegevoegd.
voor de m2 drive is speciaal gekozen.
Videokaart moet dus minstens drie display poorten hebben en in de nvidea vond ik ik deze niet zo snel.
Inbouw service en installatie bewust voor gekozen, zoveel verstand heb ik niet van het inbouwen dus daar kan ik zo wat vernielen en dan ben ik duurder uit.

het is nu dit geworden
 
AMD graka heeft een 450Watt voeding nodig, dus waarom een 750Watt?
nVidia kaarten ondersteunen ook 3 monitoren overigens maar zag dat die AMD qua sap wel mee valt.

Zag ook dat de SSD een SATA type is, bord ondersteund ook een PCI-e met met NVMe protocol, hogere doorvoersnelheid en zal ietsje sneller zijn in gebruik.
 
bedankt voor de reacties.......,..
Inbouw service en installatie bewust voor gekozen, zoveel verstand heb ik niet van het inbouwen dus daar kan ik zo wat vernielen en dan ben ik duurder uit.

het is nu dit geworden
Ik mis de Tweakers V&A optie ?
Maar heb je als opperhoofd mod in je network in jouw buurt dan niet iemand die je kan/ helpen / matsen?
 
vraag en aanbod is leuk maar ik wil nieuw niet een gebruikt systeem.
En dan moet de videokaart ook drie dezelfde uitgangen hebben of hdmi of DisplayPorts.
En nee ik ga geen gebruik maken van iemand zijn handigheid om het systeem in elkaar te zetten.
(wie is er verantwoordelijk als er iets verkeerd geplaatst wordt? nevenschade)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan