Fotos en films ineens 73GB en niet leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

nooknook

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2019
Berichten
7
Beste allemaal, wie kan mij helpen?

Ik heb laatst een aantal mappen van mijn telefoon geknipt en in een map op mijn pc geplakt. Dit ging gewoon goed. Nu wil ik ze vanavond bekijken en is er niks meer leesbaar. Ik heb ze toen niet geopend om ze te bekijken dus weet niet of ze toen al zo groot waren... Alle foto's en video's zijn ineens rond de 72/73 Gb en is de map ineens 260TB,heel knap want de pc heeft maar 30GB ruimte! Ik MOET deze foto's echt weer terug zien te krijgen.... Wie oh wie kan mij helpen? Please?
 
Hoe heb je dit gedaan? Wat voor telefoon? Waren ze eerst op de PC wel goed zichtbaar?
 
Android gewoon... Ik heb 'm gewoon aan m'n pc gekoppeld, naar de map' pictures' gegaan, de mappen geselecteerd, ctr x, naar de pc gegaan, op bureaublad een map aangemaakt en ctr v gedaan.... Nogmaals geen idee of ze het eerst wel goed deden. Toen ze van m'n telefoon waren ben ik verder gegaan met m'n bezigheden en pc afgesloten... Dus echt geen idee...
 
Het is jammer dat je ze niet eerst gekopieerd hebt, dan had je nog een kopie.
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar als de bestanden op zulke wijze verminkt worden, denk ik aan een defect in de gebruikte USB-kabel. Hierdoor kunnen ze verminkt op je harde schijf staan.

Misschien kan je nog wat met GetDataback of Recuva doen, of ze van je telefoon af te halen? En anders is het hopen dat ze nog ergens in de cloud van Google/Samsung staan.
 
Bedankt voor de reactie... Op m'n telefoon en cloud staat niks... Ik zal morgen die programma's eens proberen, mochten er nog meer ideeën zijn hoe dit kan komen, dan hoor ik het graag! En hoe ik kan verhelpen ook!
 
Kijk of die kabel nog goed is, en anders een nieuwe kopen, beter zelfs: Koop meteen een nieuwe. Better safe than sorry!
En voortaan alles eerst kopiëren i.p.v. verplaatsen.
 
Kijk hier even naar.
 
Helaas, niets heeft geholpen. De bestanden zijn ook niet weg, ze geven alleen aan dat ze mega groot zijn en daardoor lijk ik ze niet te kunnen openen en te kunnen kopiëren oid...
 
Super bedankt weer voor de reactie... Maar de foto's zijn niet kwijt... Ze staan er allemaal, net als de filmpjes...
En tsja... Harde les... Maar moet terug te halen zijn! Foto's en filmpjes van de eerste maanden van m'n zoontje...
 
Kijk toch eens of de tool uit de "rommel" die er ontstaan is op de telefoon, toch wat uit weet te halen.
Kan ok zijn dat de bestandstabel beschadigd is en dat de tool op de phone de goede data eruit kan halen.
Erg vervelend, maar ja, je koopt er helaas idd nu niks meer voor. Je bent helaas niet de enige, wat het verdriet niet minder maakt.

PS: Mijn antwoord staat er nu 2x .... das wel erg veul van het goede ... kun/wil je er 1 weg halen... (de quote zeg maar..).... tnx.
 
Dankjewel wederom, ik denk dat ik een bedrijf in ga schakelen... Ze kunnen altijd alles van computers halen, dan mogen ze hier hun slag mee slaan
 
Succes/sterkte, laat ff horen wat het resultaat is. Erg nuttig voor anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan