checkbox transparant maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdegeus73

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2019
Berichten
20
Beste,

Ik zou graag een checkbox transparant willen maken in Word hoe doe ik dat?
Zie bijlage, het ziet er nu niet mooi uit

Gr Heidi
 

Bijlagen

  • Inventarisatie bekwaamheden.docm
    129,7 KB · Weergaven: 40
Simpel antwoord: dat kan niet. Je kunt hooguit de tekst uit de Caption halen en er los achter zetten, maar het selectievakje blijft een achtergrond houden. Hooguit de 'ouderwetse' selectievakjes gebruiken helpt dan een beetje.
Maar Word is hier eigenlijk ongeschikt voor; nog afgezien van het feit dat je de gegevens er maar heel lastig uit kan halen zonder over te typen. Ik zou zo'sn formulier in Access maken, gaat een stuk sneller en beter. Of desnoods Excel.
 
Simpel antwoord: dat kan niet. Je kunt hooguit de tekst uit de Caption halen en er los achter zetten, maar het selectievakje blijft een achtergrond houden. Hooguit de 'ouderwetse' selectievakjes gebruiken helpt dan een beetje.
Maar Word is hier eigenlijk ongeschikt voor; nog afgezien van het feit dat je de gegevens er maar heel lastig uit kan halen zonder over te typen. Ik zou zo'sn formulier in Access maken, gaat een stuk sneller en beter. Of desnoods Excel.

Jeetje dat is jammer. Acces hebben we niet hier. Maar in Excel?
Hoe moet ik dat zien? Dan krijg je toch al die streepjes etc?
 
Laatst bewerkt:
Simpel antwoord: dat kan niet. Je kunt hooguit de tekst uit de Caption halen en er los achter zetten, maar het selectievakje blijft een achtergrond houden. Hooguit de 'ouderwetse' selectievakjes gebruiken helpt dan een beetje.
Maar Word is hier eigenlijk ongeschikt voor; nog afgezien van het feit dat je de gegevens er maar heel lastig uit kan halen zonder over te typen. Ik zou zo'sn formulier in Access maken, gaat een stuk sneller en beter. Of desnoods Excel.


Bedankt voor je antwoord, het is me op een andere manier gelukt
 
Misschien handig als je ook vermeldt wat je als oplossing hebt gevonden. Dan hebben andere lezers er ook nog wat aan. En dat is toch de functie van een forum :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan