altijd hetzelfde document als ik WORD open

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
Hallo ik heb Word 2016 als ik een document open moet ik de zijkant [ nummering ] omhoog scrollen omdat het te laag staat en de boven kant naar links zetten omdat het te pijltje te rechts staat ook de rechterkant iets naar rechts plaatsen omdat het te links staat ook wil ik de grootte van de tekst vergroten en een andere lettertype ook de indeling alinea staat altijd op 8 maar ik wil alles op nul . Zo doe ik dat in elk document . Mijn vraag kan ik dit document zo opslaan dat alle documenten er zo uitzien zoals ik die veranderd heb ? in bijlage kunt U zien wat ik bedoel Document A is zoals het nu telkens opent document B opent ook zo dus telkens staat in alinea de waarde rechts onder op 8 pt en moet ik dat op 0 zetten Document C Zo wil ik graag dat het telkens een nieuw document opent . Kunt U mij helpen AUB
 

Bijlagen

  • document A.jpg
    document A.jpg
    327 KB · Weergaven: 45
  • document B.jpg
    document B.jpg
    325,8 KB · Weergaven: 45
  • document C.jpg
    document C.jpg
    353,9 KB · Weergaven: 48
Hallo, Dit moet u altijd via het menu instellen en ook allerlei andere instellingen niet op de werkbalk of in dialoogvensters. Voor de marges kiest u het soort document en uiteindelijk onderaan in het venster voor aanpassen ook Als standaard instellen.

U kan het zien op de volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=nKIJL5uvbFA Succes
 
Je kunt:
-Een aantal instellingen kun je in normal.dot kwijt. Kwestie van deze aanpassen, maar dan geld dit ook echt voor alle nieuwe documenten
-Of je maakt een document met je gewenste instellingen en slaat dit op als Word Template. Telkens als je dan deze template opent krijg je een leeg document met de juiste instellingen.
 
Alfred 2 en RogerS hartelijk bedankt, het is gelukt dank zij jullie hulp . groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan