Google Agenda integreren op website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
2.401
Mijn hostingprovider is over gegaan op Plesk. Nu heb ik de keuze om mijn agenda te integreren. Ik kies de agenda lay-out en sleep die op mijn pagina en ik hoef alleen maar de code in het daarvoor bestemde vakje te kopiëren. Helaas werkt het niet en krijg ik of een melding dat de toegang geweigerd is of ik zie de afspraken niet. Ik heb de agenda openbaar gemaakt door het vakje aan te vinken. Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?:confused:
 
Kan je wat duidelijker zijn wat je precies doet, en waar, en welke software je gebruikt? Want Plesk heeft weinig met een agenda te maken, geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Ga ik proberen.
Binnen Plesk kun je gebruik maken van een sitebuilder. Mijn site www.vxd.nl heb ik geïmporteerd en alles werkt naar behoren. Mijn agenda had ik gemaakt met Excel en daarvoor in de plaats wil ik een Google agenda implenteren, zie tab 2021.
Echter als ik de id code erin zet krijg ik een melding dat de toegang tot de agend(Google.com) geweigerd is hoewel ik de agenda openbaar gemaakt heb.
Hopelijk ben ik iets duidelijker ;)
 
Dat klopt alleen zonder afspraken. Ik kom er net achter dat ik gewoon de naam van de agenda in moet voeren, "caravan.vds@gmail.com" begreep het verkeerd omdat ze naar de agenda id refereerden, dus ging ik de html code invoeren. Volgens mij is het nu opgelost. Hartelijk bedankt voor je snelle reactie en meedenken. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan