Wordpress inlogpagina niet meer goed, kan nu niet meer inloggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een traceroute maakt al duidelijk dat deze site bij businessconnect.nl staat, een hosting en automatiseringsdienst voor MKB'tjes

Inmiddels ben ik al in PM met @Jay305 al in overleg, echter heb ik nog niet de juiste gegevens gekregen, enkel de Wordpress inlog waar we niks aan hebben.
Dus aan hem de taak om de rest boven water te vissen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom aan iets werken als je er niets vanaf weet, dat vraagt om moeilijkheden.

Wat we willen weten is:
1. welke hosting staat de website,
2. of is het de online versie op wordpress.com
3. gegevens zoals men hier boven al aangeeft
4. alle zaken die belangrijk zijn om te weten (behalve wachtwoorden uiteraard)

het is de online versie en heb alleen daar de gegevens van.
 
het is de online versie en heb alleen daar de gegevens van.

Een traceroute maakt al duidelijk dat deze site bij businessconnect.nl staat, een hosting en automatiseringsdienst voor MKB'tjes

Nee, de website staat dus bij een hosting. Een online website van Wordpress is: https://nl.wordpress.com/
dat is dus niet bij een hosting maar online (gratis en wel)

Maar goed, je wordt geholpen door php4u toch? Succes, ik hoop dat het in orde komt.
 
'Online' is niet de juiste uitspraak. Altijd als het op internet staat is het online. ;)
Maar je bedoelt dat het de 'door Wordpress.com gehoste' variant is. En daar is overigens in dit geval geen sprake van.

Als @Jay305 mijn privébericht leest en de juiste gegevens stuurt, komt het vandaag goed.

Als hij die gegevens niet heeft, dan moet de accounthouder (hijzelf?) van het hostingpakket even contact leggen met Businessconnect.nl.
 
Laatst bewerkt:
'Online' is niet de juiste uitspraak. Altijd als het op internet staat is het online. ;)
Maar je bedoelt dat het de 'door Wordpress.com gehoste' variant is. En daar is overigens in dit geval geen sprake van.

Als @Jay305 mijn privébericht leest en de juiste gegevens stuurt, komt het vandaag goed.

Als hij die gegevens niet heeft, dan moet de accounthouder (hijzelf?) van het hostingpakket even contact leggen met Businessconnect.nl.

ja, omdat hij het online bedoelt dacht ik aan de wordpress.com versie.
Maar ik las al dat dit niet het geval was. Nogmaals succes!
Het zal heus wel goed komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan