Wordpress inlogpagina niet meer goed, kan nu niet meer inloggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jay305

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2018
Berichten
76
Goedenavond,

ik ben bezig met een website te bouwen via wordpress, nu was ik de url aan het bewerken. alleen heb ik nu de inlog url gewijzigd van mijn website.
nu ik dus terug wil inloggen kan dat niet meer, ik weet niet hoe ik de inlog pagina nu weer kan wijzigen.
Iemand die mij hulp kan bieden?

Met vriendelijke groet,
Jay Kuystermans
 
ik kan dus ook niet naar mijn dashboard om het zo in de instellingen te veranderen.
 
Lees de eerste link eens....
Wel knap dat je dit in 2 minuten gelezen hebt :p
 
En kun je niet bij de cpanel oid komen van de hosting leverancier?
Dat is daar waar je WP geïnstalleerd hebt of maak je gebruik van een WP type die er als ware al staat aanmelding
Bij een hoster cpanel :Daar staat immers normaal de database en zou je de start link moeten kunnen veranderen?
 
Laatst bewerkt:
En kun je niet bij de cpanel oid komen van de hosting leverancier?
Daar staat immers normaal de database en zou je de start link moeten kunnen veranderen?

hoe kom ik daar?
ik ben een complete beginner zo als je merkt dus weet niet veel van Wordpress, dus leg het aub goed uit.
 
Ik denk dat het sneller is om de config aan te passen, of nog beter: functions.php aan te passen, zoals het artikel omschrijft
Scheelt weer gedoe in een controlepaneel zoals Cpanel, Directadmin of phpMyAdmin.

Als je via FTP kan uploaden, dan kan je dit eenvoudig aanpassen.
 
is er een mogelijkheid dat ik een mailtje kan sturen zodat u dit voor me kan doen? ik snap er de balen van.
De website is van een maatje van me en hij vroeg of ik wat kleine dingetjes wilde veranderen maar vervolgens verneuk ik dus heel de website oeps....
 
is er een mogelijkheid dat ik een mailtje kan sturen zodat u dit voor me kan doen? ik snap er de balen van.
De website is van een maatje van me en hij vroeg of ik wat kleine dingetjes wilde veranderen maar vervolgens verneuk ik dus heel de website oeps....
Wat snap je dan niet? Heb je ervaring met FTP?
 
Wel eerst een backup maken.....
Heeft de hoster wel een ftp.... En anders....zijn de gegevens wel bekend?
 
Wel eerst een backup maken.....
Heeft de hoster wel een ftp.... En anders....zijn de gegevens wel bekend?

er is eigenlijk niet veel bekend in totaal. ik heb inlog gegevens gekregen en zoek het maar uit, zo is het gegaan.
 
Helaas kan ik zonder juiste inloggegevens niet echt veel betekenen.
Vraag je vriend even de rest van de gegevens, zoals FTP, database, controlpanel etc...
 
Waarom aan iets werken als je er niets vanaf weet, dat vraagt om moeilijkheden.

Wat we willen weten is:
1. welke hosting staat de website,
2. of is het de online versie op wordpress.com
3. gegevens zoals men hier boven al aangeeft
4. alle zaken die belangrijk zijn om te weten (behalve wachtwoorden uiteraard)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan