Planning maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

frednuus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Berichten
47
Hallo,

Ik heb een probleempje met een indelingsplan en weet zo geen oplossing. Het probleem is het volgende:

Ik heb een tabel met contactpersonen, een tabel met verkeersposten en een tabel met beschikbare tijden van de contactpersonen.

Nu wil ik graag het volgende:

Ik wil graag een formulier waarop ik een post kan selecteren ( dit is niet zo moeilijk ) Daarachter een contactpersoon selecteren die bijv. van 07:00 tot 14:00 uur beschikbaar is. Maar daar achter moet nog een een keer een persoon kunnen worden die vanaf 14:00 uur beschikbaar is. En hier gaat het dan ook fout. Als je bij de eerste naamkolom een naam kiest, komt ie ook bij de tweede te staan.

Het formulier gaat dan uit 3 kolommen bestaan : > postnr en omschrijving, Naam 1, Naam 2

Mijn vraag is dan nu: Hoe los ik dit zo eenvoudig mogelijk op ( als dit al mogelijk is )

Alvast bedankt voor de evt. reacties
 
Dag frednuus,

je mankeert nog een planningstabel. Je structuur zou er ongeveer als volgt moeten uitzien 1 persoon heeft meerdere beschikbaarheden. Eén beschikbaarheid kan voor verschillende locaties ingeboekt worden, en voor één locatie heeft men verschillende beschikbaarheden nodig, dus een veel op veel relatie. Zie afbeelding
 

Bijlagen

  • PlanningStructuur.JPG
    PlanningStructuur.JPG
    33,1 KB · Weergaven: 50
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan