keuze website of programma maken om een flowchart af te handelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

degroot

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
40
Ik wil een programma of website maken waarbij iemand telkens een keuze maakt en informatie krijgt. Kies je ja dan kom je op de ene pagina en kies je nee dan kom je op de andere pagina. En je kan ook nadere informatie ophalen. Met zo'n informatie (I) bolletje.
Ook tussentijds moet men een aantal documenten kunnen openen, bijvoorbeeld enquetes of brieven (word of excel)
Je loopt dus een hele flowchart door.
Is dit handiger om een programma te maken en wat is hiervoor geschikt of kan ik beter een website maken.
Bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Ton
 
Dit is zo specifiek dat dit geprogrammeerd moet worden.

Of je voor een website of programma kiest ligt aan hoe en waar het gebruikt zal worden.
Ikzelf zou voor het laatste kiezen omdat het overal ter wereld of anders binnen een intern netwerk bereikt kan worden, en eenvoudig geüpdated kan worden.
 
Dank je wel voor je antwoord!
Welke programma zou je hiervoor aanraden?
 
Dank je wel voor je antwoord!
Welk programma zou je hiervoor aanraden?
Erg populair is PHP als programmeertaal. Ikzelf gebruik Netbeans IDE, maar er zijn ook andere programma's zoals: Eclipse, Brackets, PHPstorm, Aptana Studio

Maar goed, dan ben je er nog lang niet, want je hebt dan de basis: De ingrediënten om fatsoenlijk te kunnen programmeren.
De kennis moet je zelf gaan leren, en dat is niet iets wat je eventjes doet. Het beste is om je eerst op kleine dingen te focussen zoals een contactformulier, en een indexeer-systeem met een database, zodat je wat kennis op kan doen met programmeren.
 
Laatst bewerkt:
Dat is voor mij, op dit moment, even te veel om te gaan leren om mn doel te bereiken.
Misschien toch iemand inschakelen en het doorspreken. Bedankt voor je hulp
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan