instellingen Microsoft Outlook in Windows 10-provider TELFORT

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Nadat ik Windows 10 bij mijn Zus geïnstalleerd heb probeer ik ook Microsoft Outlook 2919 te installeren. 2x in wachtrij gestaan bij Telfort doorverbonden met tech.afdeling maar steeds werd de verbinding verbroken.

Wie kent de instellingen van Microsoft outlook 2019 onder Windows 10 Provider is Telfort
Mijn zus is slechtziend dus voor haar nog moeilijker om te installeren.

Morgen probeer ik het weer.

Alvast bedankt!
 
grappig Senso,dat bedoeil ik,maar nog niet opgelost

Beste Senso,

Dat bedoel ik inderdaad. Maar helaas is mijn vraag nog niet opgelost.;)
 
Heb je in post 2 de bovenste link gemist? Denk dat deze ongeveer hetzelfde is als Outlook 2019.
 
ga het probrren

Bedankt voor je antwoorden. Post 2 in bericht 2 inderdaad gemist. Hoop dat het gaat lukken:thumb:
 
Bedankt, veel wijzer geworden

Het is grotendeels gelukt. Alleen had ik ook contact met Telfort. Dat viel wat tegen. Ik heb 1 emailadres van mijn zus kunnen aanmaken. Alleen voor haar partner lukt me nog niet. Hoe dat kan ,tja dat weet ik ook niet. Account toevoegen geprobeerd, maar helaas, nog niks.
 
Dit is toch de enige manier die geboden wordt.

duin1.JPG

wachtwoord is vereist. Die moet je dan bij telfort aanvragen en/of veranderen
 
Laatst bewerkt:
gelukt,bedankt

Bedankt voor de reacties:thumb:
 
Het is grotendeels gelukt. Alleen had ik ook contact met Telfort. Dat viel wat tegen. Ik heb 1 emailadres van mijn zus kunnen aanmaken. Alleen voor haar partner lukt me nog niet. Hoe dat kan ,tja dat weet ik ook niet. Account toevoegen geprobeerd, maar helaas, nog niks.
Telfort bestaat formeel toch niet meer.... mogelijk geven ze je dus deze opties dus niet meer? Dat is juist wat een helpdesk van KPN... je zou moeten kunnen vertellen.

Ik ben bij Telfort trouwens weggegaan.... belachelijke prijsverhoging van KPN...
T-mobile Thuis bleek nog goedkoper dan Telfort... ( 1 euro... ). En is tot nu toe vanaf eind mei probleemloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan