syntax fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
hallo,

Op volgende lijn krijg ik een syntaxfout:

Me.Cbballe_voorschriften.RowSource = "SELECT [Voorschr.OVER]""" & van de & """[Voorschr.reeks] AS Expr1, voorschr.identif, voorschr.teller FROM voorschr WHERE voorschr.kode='" & Forms![weergave fiche]!Kode & "' ORDER BY voorschr.identif Desc;"

het heeft te maken met Expr1 want voordien gaf deze lijn geen problemen

Bedankt

JP
 
Heb je misschien ergens een naamswijziging doorgevoerd, of heb je iets verwijderd waarnaar wordt verwezen?
 
Voordat je daar naar kijkt (ik vermoed dat dat geen rol speelt) zou ik eerst de syntax aanpassen :). Ik ga er vanuit dat je de code start vanuit het formulier <Weergave Fiche>, en dan volstaat dit:
Code:
Me.Cbballe_voorschriften.RowSource = "SELECT [OVER] & "" van de "" [reeks] AS Expr1, voorschr.identif, voorschr.teller " _
    & "FROM voorschr WHERE kode=""" & Me.Kode & """ ORDER BY identif Desc;"

Ik ga er voor het gemak even van uit dat je probeert om twee velden in de keuzelijst te combineren met de tekst ' van de ', anders kan ik er ook geen chocola van maken :). Werk je vanaf een ander formulier, vervang Me.Kode dan door Forms![weergave fiche]!Kode.
 
Je bent me voor Michel..
heb de syntax intussen gevonden:

Me.Cbballe_voorschriften.RowSource = "SELECT voorschr.identif, [voorschr.over] & ' beurten van de ' & [voorschr.reeks] AS Expr1, enz....

Bedankt
 
Je blijft met enkele quoots werken. Desalnietteplus blijf ik tegen je zeggen dat het veel veiliger is om dubbele quoots te gebruiken :D.
 
Ooit komt de dag dat je een vraag stelt omdat je tekstfilter niet goed werkt.... En dan ga ik even drie dagen met mijn handen in mijn zakken staan toekijken :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan