aanpasbaar window

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,

Ik heb een formulier waarvan ik de rand wil kunnen aanpassen..
Dus (denk ik) in de eigenschappen: randstijl "Aanpasbaar"
Als ik met de muis aan de rand kom, veranderd er niets en kan ik niets aanpassen
Wat zie ik over het hoofd

Bedankt
JP
 
Zou moeten werken, maar wellicht heb je alle visuele knoppen op het formulier uitgezet. Hoewel dat niet uit zou mogen maken. Of heb je het in je code uitgeschakeld, dat kan natuurlijk ook.
 
Tja, ik weet niet precies wat je gedaan hebt. Ik heb vandaag geprobeerd om het te reproduceren, maar krijg het niet voor elkaar :). Heb je het bij één formulier, of meerdere(alle)? Eén database, of meerdere(alle)?
 
Zoals ik al zei: het is heel lastig te reproduceren, omdat het een 'fout' is die niet logisch is; als je de juiste instelling gebruikt, kun je de randen gewoon aanpassen. Tenzij je m.b.v. code dus handelingen uitvoert die dat tegengaan. Al zou ik zo niet weten welke dat dan zijn, en dat maakt het zoeken naar de oorzaak dus een lastige. Persoonlijk zou ik alle formuliercode dus een keer uitzetten, en dan controleren wat er nog wél werkt. Doet het formulier het goed zonder de Form_Load procedure wél, maar mét de Form_Load níet, dan zit de fout dus in een actie die in de Form_Load zit. En idem dito voor de Form_Open en Form_Current procedures. En wellicht gebruik je nog andere functies/procedures waarin zaken worden ingesteld. Ik weet dat er nogal wat functies worden aangeroepen in jouw formulieren, dus de kans dat er onderweg wat fout gaat, is best groot :).
 
Maar het lukt bij geenenkel formulier... is het dan een algemene setting misschien? en indie dat zo is, dewelke is dat dan?
 
Daarom denk ik dat het in één van je procedures zit die je aanroept, want als ik het goed herinner, gebruik je een functie om elk formulier in te stellen. Die ene procedure bevat dus een probleem. En dat test je dan door de formulierprocedures uit te zetten op één formulier, en dat formulier 'schoon' te openen.
 
Ik zou zeggen: maak eens een nieuw leeg formulier zonder code en kijk dan of dit werkt of niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan