Papier probleem HP Deskjet f 380

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Goedendag,

Printer papier is vastgelopen geweest , dit papier verwijdert , blijft maar aangeven papier vastgelopen maar ik zie niets.? Indien ik iets ga kopieëren dan komt de copy er gewoon uit.?
Waar zou ik probleem kunnen zoeken.?
Windows 10 op asus laptop.

Zo juist printer op pc aangesloten en werkt daar wel....wordt voor mij erg duister...

Bedankt alvast.! Kees
 
Laatst bewerkt:
Op zich zou deze melding verdwenen moeten zijn na het stroomloos maken, terwijl de printer staat ingeschakeld. Wacht dan na het uittrekken van de stekker een halve minuut terwijl je aanvankelijk op de aan/uit knop drukt. De printer is dan gereset maar dit werkt alleen wanneer de melding nergens op berust.

Wat ik kan bedenken dat is dat in Windows bij Start > Printers en de eigenschappen van jou printer, de afdruktaak niet werd geannuleerd maar dat er nog een getal van een aantal documenten in de wachtrij staat en geen nul.

Een tweede mogelijkheid is dat er toch af en toe sprake is van een blokkade door een snipper papier of een vastzittende roller. Misschien is dat in een duplex eenheid (voor en achterkant bedrukken in één keer), die voor de afdruk op de andere computer niet als voorkeuze ingeschakeld staat of andere papierlade die gebruikt wordt of andere plek waar papier wordt uitgeworpen.
 
Wat ik ook doet en bekeek bij instellingen...er blijft daar staan...” papier vastgelopen” ...kreeg het niet weg.
Nu de driver verwijdert en opnieuw geïnstalleerd , opgehaald via hp drivers.nl , ...resultaat.probleem opgelost oorzaak niet bekend , niet belangrijk printer werkt....bedankt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan