Inlog probleem door win 10 of edge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een oude win 7 laptop en ms 11 lukt het prima via wifi
Die draait tuurlijk sneller op een oude laptop... dat bevestig mss mijn hypothese van dei trage laptop met Win10....

PS: ik was 'traag' met het typen, ben nl aan het koken:D.... had jouw antwoord nog niet gelezen
 
Laatst bewerkt:
De win10 pc is veel sneller dan de laptop. Daar bewerk ik video met 4K op.
 
en ik vraag mij al de hele topic af wat dit in vredesnaam met Windows server van doen heeft...
Mag aannemen dat je dat niet op je laptop draait....:shocked:
 
Hmmm de volgende keer eerst maar weer beginnen met de basis vragen...:
  • Welke hardware heb je merk en type...
  • Heb je met mem86 al getest of er geen RAM fouten zijn, die ook voor een foutieve data stroom kunnen zorgen terwijl het systeem nog niet onderuit gaat...
  • Om welke versie Edge gaat het...
  • Welke software draait er verder, firewall, virus scanner, ..
  • Etc...


Excuses moi, was het deze keer vergeten.... en dan hobbelt zo'n onderwerp toch niet lekker agv percepties...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Lenovo 620S. Hoe moet ik mem 86 testen? Nog stommere vraag, waar staat aangegeven welke versie edge het is? Ik heb eset als beveiliging. Internet van kpn en dus een experiabox v10. Ik zie nu net dat de map met alle software die daarbij hoort verdwenen is. Kan ook zijn dat die met de herinstalatie van win 10 niet opnieuw gemaakt is.
 
Ik ben geen waarzegger, maar het zou goed mogelijk zijn dat je installatie niet goed is gegaan. Er zitten behoorlijk wat fouten in je systeem. Heb je iets met je systeem gedaan. Heb je teveel verwijderd om een of andere reden.

Ik kan er geen gebak van maken. We dwalen teveel af.
 
Ik heb niets bewust verwijderd. Heb gewoon afgewacht hoe windows 10 terug gezet zou worden. Wat me wel opviel was dat mijn emailprogramma met die operatie ongemoeid was gelaten terwijl het geen originale app is. (Dreammail)
 
Ik ken Dreammail, een Chinese mail app, die regelmatig troep aan boord en er waren ooit ook verdenkingen of ze wel geen info wegsluisden...
Idem voor Foxmail.

Als je een gratis goede mail client eilt, neem eM.
https://www.emclient.com/
 
Voorlopig verplaatst naar Win 10.
Succes verder met je vraag. :thumb:
 
Er zijn nu een x aantal lieden die zich met mijn probleem bezig houden. Dat is heel mooi, maar op dit moment werkt alles. Is het misschien handiger als die ellende weer begint windows er kompleet nieuw op te zetten?
 
Wellicht ben je dan van alles verlost. Windows 10 nieuwe installatie is denk ik gezien alle inbreng de beste oplossing. Go for it.
 
Yep, ben ook een voorstander er van.
En zet je mail svp om van Dreammail naar bijv eM client of Thunderbird.
Mijn zoon zet zelfs eM client omdat het zo ontzettend goed koppelt met zijn agenda, volgens mij ook met zijn agenda op zijn android mobiel.
Twee accounts beheren is gratis voor dat programma met alle functies werkend, meer nodig... dan kopen.
Vond dit net nog:
https://www.schoonepc.nl/tools/emclient.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan