Hoe werkt shuffelen in mijn autoradio?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Ik kan de mp3's op een usb stick op mijn autoradio geshuffeld afspelen.
Hoe gaat dat eigenlijk?
Wordt alles geladen en dan geshuffeld afgespeeld?
Of: worden de titels geladen, daarna geshuffeld en doorzoekt de radio daarna telkens de stick op het nr, dat aan de beurt is?
In dit laatste geval lijkt mij het benodigde werkgeheugen in de radio kleiner; ofwel: dan kan de radio een grotere stick behappen?
Of is het anders??
 
Wat kun je hierover terug vinden in de handleiding van je autoradio of bij de makers online bij de FAQ?
Het is hier ook vaal erg handig om dan het apparaat bij de exacte naam te noemen?
 
Laatst bewerkt:
Zou kunnen, dat moet je net toevallig ergens gelezen / gehoord hebben.
Mss weet een van de lezer/helpers nog iets?
 
Dit staat erover in het boekje:

USB-aansluiting
Steek de USB-geheugenstick in de
USB-aansluiting, of sluit het USB- apparaat via een kabel (niet meegeleverd) op de USB-aansluiting aan.
Het systeem maakt afspeellijsten aan (in het tijdelijke geheugen). Het aanmaken van deze lijsten kan enkele seconden of soms enkele minuten duren nadat het apparaat voor de eerste keer is aangesloten.
Verminder het aantal niet-muziekbestanden en het aantal mappen om de wachttijd te verkorten. Elke keer als het contact wordt aangezet en als er een nieuwe verbinding via de USB-stick wordt gemaakt, worden de afspeellijsten bijgewerkt. De lijsten worden in het geheugen opgeslagen: als deze niet zijn gewijzigd, is de laadtijd korter.

Hij
shuffelt dus de afspeellijst, die vaak maar een paar Kilobyte groot is (afhankelijk van de hoeveelheid nummers). De titels in zo'n lijst hebben links met de media op de stick.
 
Hi,
Een afspeellijst is m.i. iets anders, nl. een selectie uit het directory.
Ik vind ook geen tools om zo'n selectie te maken; bij mij zijn er geen lijsten.
Mijn contacten bij de dealer gebruiken deze ook niet, maar die van hun iphone.
Citroen past sinds enige tijd geleden een nieuw multimedia-programma toe en ik heb het idee, dat de mp3 speler daarin niet helemaal spoort met de hardware.
De mp3 speler van mijn vorige auto, een Megane3, liet op het display precies zien, wat het zou moeten zijn maar met de Citroen is wat er precies op de display wordt vertoond, althans voor mij onvoorspelbaar.
 
Hi,
Een afspeellijst is m.i. iets anders, nl. een selectie uit het directory.
Ik vind ook geen tools om zo'n selectie te maken; bij mij zijn er geen lijsten.

Citroen past sinds enige tijd geleden een nieuw multimedia-programma toe en ik heb het idee, dat de mp3 speler daarin niet helemaal spoort met de hardware.
De mp3 speler van mijn vorige auto, een Megane3, liet op het display precies zien, wat het zou moeten zijn maar met de Citroen is wat er precies op de display wordt vertoond, althans voor mij onvoorspelbaar: soms alleen de titel, soms de bestandsnaam, soms ook nog het album; houd me aanbevolen voor tips :)

Mijn contacten bij de dealer gebruiken deze ook niet, maar die van hun iphone.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan