converter videoclips

Status
Niet open voor verdere reacties.

felix53

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
35
Ik ben op zoek naar een betrouwbare clipconverter om (delen van ) youtube video's te converteren naar MP4 en te downloaden.
Vroeger gebruikte clipconverter.cc maar dat schijnt niet meer te lukken. Is het nog mogelijk om youtube videos te converteren ?
 
Gebruik Firefox i.c.m. Video download helper...
Kun je zelf aangeven welke map je de bestanden heen wilt hebben en ook MP4 extensie...
 
video download helper

Bedankt, ga ik uitproberen. Video download helper is een functie in Firefox veronderstel ik ?
 
Een plug-in / add-on is dat.
 
Video Download Helper werkt al heel lang niet meer en adverteert tegenwoordig andere software.
 
Wat een onzin, ik gebruik het vrijwel dagelijks, werkt prima en is inderdaad een add-on..
 
Nee, geen wat een onzin en dat heb ik al vaker moeten zeggen. Wij dienen mensen hier van advies. Vroeger was het een ander programma. Het is Russisch en vraagt veel toestemming. Gebruikers krijgen watermerk en QR codes op de video's en er wordt gevraagd om een ander programma te installeren. Misschien dat u er voor betaald heeft? Vraagsteller lees gerust de beoordelingen van dit programma eerst.
Knipsel Downloadhelper.JPG
 
Wèl onzin, het ging erom of het werkt, en dat doet het, zonder problemen.
Wie het maakt en welk probleem jij ermee hebt is niet relevant, het werkt.
video download helper.jpg
 
firefox add-ons

Ik installeerde intussen firefox, en kijk nu naar de add-ons. Ik vind daarbij talrijke add-ons om youtube videos te downloaden. Veel dingen met namen die lijken op Video Download helper maar toch afwijken.
(Misschien een verklaring voor de voorgaande discussie over de add-on ?)

Ik ben geneigd om die te nemen met het hoogste aantal gebruikers Easy youtube downloader express
Any comments ?
Bedankt alvast ...
 
Het aantal downloads bedoelt u, gebruik is niet bekend. Dat is niet maatgevend. Lees de beoordelingen en je ziet dat Express bij veel geïnteresseerden niet gewerkt heeft. Bovendien zijn heel veel mensen hun inleg kwijt en zij kunnen geen contact krijgen met klantenservice of iets dergelijks.

Ik wil nog wel een handigheidje doorgeven om een video te downloaden maar de kwaliteit van de video is dan onzeker. Misschien speelt dat niet zo een rol. Trouwens: bij veel software of on-line diensten voor het downloaden van YouTube video is de kwaliteit ook niet naar behoren en lager als beloofd. Lees het volgende advies:

http://nl.wondershare.com/vlc/hoe-download-je-videos-met-vlc-media-player.html
 
Als je in het menu van Firefox op "add-ons" klikt en vervolgens links op "Algemeen" en je vult in het zoekveld "Video Downloadhelper" in en geeft [enter]
dan staat de juiste bovenaan de resultaat-lijst, kijk maar:
Shot7.jpg
 
Inderdaad. Sorry blijkbaar heb ik niet goed gekeken. Ik had ook de search gebruikt maar met.. een spatie voor helper.
In elk geval hartelijk dank !

Ik heb Video Downloadhelper intussen geinstalleerd en met succes paar video's gedownload. Hartelijk dank.
Ik zoek nu nog een functie, namelijk het selecteren van een stuk uit een video.
Bijvoorbeeld vanaf de derde minuut, tot de vijfde.
In de documentatie bij downloadhelper vind ik daar niet meteen info over. Zit deze functie in Video Downloadhelper ?
 
Hartelijk dank , mijn probleem is hiermee opgelost

Hartelijk dank , mijn probleem is hiermee opgelost
 
Mooi, veel plezier ermee...enne, nee, met video downloadhelper kun je geen video's editten of knippen..:thumb:
 
Ik kwam erachter dat ik Powerpoint een stukje uit een video kan tonen.
Overigens ging ik even naar videograbber, die je vernoemde. De downloader die ik daar vond leverde een nog betere beeldkwaliteit, maar het is wel een betalende software, wat wellicht een en ander uitlegt.

Bedankt in elk geval voor de hulp .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan