hoe maak je een website ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ali100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2019
Berichten
1
hallo, ik wil graag een website maken en apps maar nu heb ik het over websites hoe maak je dat . en oja ik wil ook graag hoe je een login en registreer maakt dus dat info , ik hoop dat ik de antwoord ga weten met jullie hulp !! ik hoop het !! :) :) :confused:
 
Kort gezegd: Hoe complexer je het wilt dan enkel een layout, hoe meer tijd het kost.

Als beginner kan je bij Wordpress.com, Jimdo of Wix een site in elkaar fröbelen. Echter is dat erg simpel, maar heb je niet alle vrijheid.
Je kan dan vooral een leuk design maken, en wat tekst en foto's erin plaatsen. En in ene uurtje tijd heb je zonder enige kennis van programmeren een site in de lucht.

Als je alle vrijheid wilt hebben: Leer dan HTML5, CSS3 en de beginselen van JavaScript.
Tegen die tijd dat je dan een fatsoenlijke layout kan maken ben je al weer een maand of wat verder.
Als je daarna dynamiek in je site wilt, met formulieren waaraan je acties hangt, en data wilt opslaan, dan kan je verder leren in PHP. En dan ben je weer wat maanden verder voordat je echt eruit kan halen wat je wilt doen.

In dat geval: Oefenen, blijven oefenen en veel blijven oefenen. En nog wat belangrijks: Focus je in die periode niet op een einddoel, maar maak leuke programmeervoorbeelden, ook al heb je er op dat moment weinig aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan