kan bestand niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Wanneer ik met edge inlog op een dagblad en de krant wil lezen, dan kan ik het bestand niet openen.
Wanneer ik inlog met chrome dan lukt het wel.
Heeft iemand een oplossing?

grts.,

Henk sr
 
Dag, Waarschijnlijk is het weer Flash Player die uit de gratie is en genegeerd wordt maar op veel sites is er nog niet overgegaan op andere methoden zoals HTML5.

Maak dus uw eigen keuze en ga eerst naar de instellingen van Edge, rechts boven de drie puntjes. Kies bij instellingen onderaan Geavanceerd. Schakel Flash gebruiken in. Daar onder staat Automatisch afspelen, wat ingeschakeld kan moeten staan voor bepaalde inhoud.

Ga vervolgens naar de site en pagina die Flash gebruikt en klik op het puzzelstukje naast een boekje en een ster op de adresbalk. Daar kies je Altijd toestaan of Eenmalig toestaan, afhankelijk van de versie en vervolgens ververst u de pagina.

Wanneer het dan niet werkt, ga dan niet klikken op links die deze site geeft om Flash te installeren want Flash heeft Windows 10 wel en zo kan u malware op de computer krijgen. Na nieuwe updates van Edge browser staat Flash standaard uitgeschakeld.
 
Laatst bewerkt:
Dank je Alfred 2.
Flash staat ingeschakeld. Dus dat was het niet.
het moet dus iets anders zijn. Wanneer ik met chrome op het dagblad inlog kan ik de krant wel openen. Alleen wanneer ik inlog met Edge lukt het niet. Dan gaat er een kringetje draaien.


grts.,

Henk sr
 
Er komt geen puzzelstukje in de adresbalk? Cookies van derden toestaan of tijdelijke Internetbestanden wissen zou ik proberen. Anders eens googelen naar andere vragen hierover of de site ondersteuning gebruiken: "veelgestelde vragen/systeemvereisten/contact" of schrijf hier eens welke pagina's het zijn.
 
Alfred2
Het is gelukt. Heb zoals je aanraadde de cookies in pricacy verwijderd.
Bedankt en de grts,
henk sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan