Wordpress website contactformulier (Everest forms) op site plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
298
Hallo allemaal,

Ik beheer een website (Wordpress) en daar heb ik de Add-on Everest Forms geïnstalleerd, en daarin heb ik een aantal contactformulieren gemaakt.

Nu wil ik deze contactformulieren online zetten, maar ik heb geen idee hoe. Bij het beheren van de contactformulieren staan wel shortcodes, bij [everest_form id="3104"]

Maar ik word er niet wijs van, ik heb al een button gemaakt met daar deze shortcode ingezet, maar de button werkt niet

Iemand tips of adviezen

Alvast bedankt

met vriendelijke groet
Snarfvz
 
Die shortcode moet je gewoon in je content zetten.
Als de plug-in aan staat en goed zijn werk doet, dan zie je op die plek je contactformulier.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, het is gelukt

Het is voor mij al een tijdje geleden, dat ik een website had beheerd, en ik was gewend te werken met Frontpage. dus Wordpress is voor mij heel nieuw
 
Fijn dat het is gelukt....

Oef.. Frontpage...
Dat is nostalgie. Vergeet je niet even de doos ervan naar het 'museum der webdesign' te brengen... ;)
 
het was altijd een eenvoudige persoonlijke website, niet iets bijzonders, heb mij toen een tijdje verdiept in Joomla, ook bij een webdesign bedrijf gewerkt, waar ze met Joomla werkte, maar kon er niet mee over weg.

Nu bezig met een website van een stichting, in Wordpress, het is even puzzelen.

Loop nu met een nieuwsbrief plugin te klooien (The newsletter plugin), ik zoek iets waarmee je iets op een website kan zetten, waar mensen zich kunnen aanmelden voor de nieuwsbrief.

Enig idee?
 
oke bedankt, zal het eens bekijken.

Nog een andere vraag: bij Frontpage was er een html code om op een pagina automatisch een bijgewerkte datum te publiseren, dus bijvoorbeeld: Laatst bijgewerkt op: Zondag 1 december 2019.

Is dit in Wordpress ook mogelijk?

De website waar ik nu mee bezig ben: https://www.stichtingyorkies.nl heeft in de sitediagnose een PHP van 7.2.24, en om het beter te laten werken wordt geadviseerd versie 7.3.

Enig idee hoe ik het kan updaten?
 
1) Met MS Frontpage kon je vroeger enkel statische website bouwen. Pas na het opslaan van je website paste het programma de datum aan in jouw website.

WordPress zelf werkt dynamisch via PHP, en die slaat alle gegevens in een database op. Daarom heb je voor WordPress een passende oplossing nodig. Zie ook deze website: https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/display-the-last-updated-date-of-your-posts-in-wordpress/

2) Het ophogen van je PHP versie is alleen mogelijk als je hostingaanbieder een nieuwere versie biedt. Ik raad aan om met hun contact op te nemen. Volgens de ondersteunings-tijdlijn van PHP wordt versie 7.2 tot 30 november 2020 nog voorzien van veiligheidsupdates.
Zie ook: https://www.php.net/supported-versions.php
 
Nieuwsbrief: Laposta.
Die is echt goed, kan je op je website zetten in een widget. De nieuwsbrief maak je dan op de website van Laposta.

ps. ik zou het lettertype allemaal hetzelfde maken. Die tekst, opvang, medische etc......is haast niet te lezen vanwege het lettertype.
Ook de titel is niet mooi (het paatje is te groot waardoor de tekst onzuiver wordt). Maar goed, ik neem aan dat je de hele website onderhanden gaat nemen? En waar zit de stichting, in welke plaats?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan