Sofware microscoop traveller

Status
Niet open voor verdere reacties.

pincopallino

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
124
Ik kon jaren geleden via usb plaatjes vast leggen met mijn microscoop traveller toen geleverd met software voor XP. Als je de driver SoC PC camera @3_8w ( zo geeft aan de verkennen ) wil installeren bij windows 10 lukt het niet. Via internet van alles gezocht maar niets gevonden welke in de praktijk werkt. Weet iemand meer van ?
 
Als je de driver SoC PC camera @3_8w ( zo geeft aan de verkennen ) wil installeren bij windows 10 lukt het niet.
Vanwege deze opmerking nam ik aan dat je wel degelijk over de software beschikt en dat je deze dus "in compatibiliteits-modus" zou moeten proberen te installeren zoals L.P. hierboven aangeeft.
 
Ik heb de origineele CD software en heb ik geprobeerd deze te installeren in de compatililiteis modus zonder succes. Ik heb van elke stap een foto gemaakt maar het lukt niet om deze te posten vreemd...
Afbeelding toevoegen >bestaand kiezen>openen>uploaden je krijgt de mededeling " uploaden mislukt "

Bekijk bijlage 342512
foto was te groot formaat. ik zal de ander posten
 
afbeelding verkleinen tot ongeveer 1000 x 1000 pixels, dat is vaak de max. grootte op forums :thumb:
 
Probeer die installer eerst eens naar je computer te kopiëren, en start 'm vanaf daar (in compatibileits-modus of gewoon). Er lijkt iets met de CD aan de hand te zijn.
 
Probeer die installer eerst eens naar je computer te kopiëren, en start 'm vanaf daar (in compatibileits-modus of gewoon). Er lijkt iets met de CD aan de hand te zijn.

Helaas...zie 4de foto daar ontbreekt de stuurprogramma maar nergens te vinden.

11.jpg

22.jpg

33.jpg

444.jpg
 
Is het stuurprogramma miss. 16Bits en Windows 64?
Dan werkt het niet en kan het alleen of op een 32Bits systeem of in een virtuele omgeving met een 32Bit Windows werken.
 
Ik denk dat de stuurprogramma van de CIF single chip ( zie vorige foto') ontbreekt. Ik kan het nergens vinden.
 
Staat een driver op de cd in de gelinkte site die ik kan installeren als ik de USB camera/microscoop heb aangesloten.
 
Staat een driver op de cd in de gelinkte site die ik kan installeren als ik de USB camera/microscoop heb aangesloten.

Op de cd is er de driver aanwezig en deze werkt alleen bij Windows XP. De compatibilitet modus werkt voor geen bal. Microsoft belooft veel maar je krijgt een stuk minder. Ik heb op deze wijze opgelost nl:
naast de deskop heb ik een laptop. Ik heb de HD van de laptop eruit gehaald een ander HD geinstalleerd en deze voorzien van windows XP. Alles werk nu zoals het hoort. Wel omslachtig maar ja ...geen ander alternatief. Bedankt voor de feedback.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan