• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

copy paste vba en formules als waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurizzio78

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2012
Berichten
35
hallo allemaal,

ik heb hier al eerder veel informatie en hulp gekregen bij mijn vba problemen en kan ook middels inlezen en enkele youtube filmpjes al behoorlijk veel.
alleen stoot ik nu op een iets wat ik indirect niet kan vinden in en op youtube uitleg en ook niet hier of ik zoek verkeerd.

het is het volgende ik probeer een toernooi progje te maken voor tafelvoetbal en we hebben een paar unieke regels die in geen enkele andere sport te vinden zijn maar zover ben ik nog niet
maar heb hiervoor wel al ideeën.
het probleem wat ik nu heb is het volgende: ik heb een inschrijfmodule gemaakt middels een userform dat ook met foto's werkt maar ivm privacy heb ik die map even weggelaten, maar ik wil als ik een inschrijving heb gedaan dat de formule die in kolom c en d kom t ete staan na een inschrijving daar niet als formule staat maar als waarde.

ik heb een sheet genaamd mainboard met een call userform button.

bij voorbaat alweer bedankt voor de hulp en ik zou zeggen tot de volgende want ik weet zeker dat ik nog terug moet komen.

mvg maurizzio labruzzo
 

Bijlagen

  • rinnovare1.1.xlsm
    81,3 KB · Weergaven: 54
Formule naar waarde:
Code:
Range("A1").Value = Range("A1").Value
 
Formule naar waarde:
Code:
Range("A1").Value = Range("A1").Value

ik heb er dit van gemaakt en onder de toevoegen button geplaatst en het werkt.

Code:
Sheets("inschrijving").Range("anker1").Offset(Targetrow, 3).Value = Sheets("inschrijving").Range("anker1").Offset(Targetrow, 3).Value


thnx m8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan