Office 365 Taal Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

UncreatedKoen

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
51
Goedemiddag,

Ik heb een vraag. Toen ik vanmiddag niet thuis was is er iets gebeurd op de computer en moest er iets geprint worden. Toen ik thuis kwam hoorde ik dat er die middag (hebben ze helaas niet onthouden) foutmeldingen in het scherm zijn gekomen en moest de computer opnieuw opgestart worden. Na het opnieuw opstarten was er niets meer aan de hand maar alle office programma's (excel, word, outlook etc) staan nu op Engels qua taal en onze voorkeur gaat uit naar Nederlands. Nu heb ik al in de instellingen gekeken van Office zelf of er eventueel iets veranderd is maar daar staat de voorkeur taal nog steeds op Nederlands. Het meest kromme van alles vindt ik als ik de applicatie van Office 365 zelf open, die toont wel in het Nederlands

Hebben jullie eventueel een oplossing? Hieronder heb ik een aantal screenshots toegevoegd.

Alvast bedankt voor de hulp!

Excel .jpg
Office Nederlands.JPG
Taalvoorkeur.JPG
Word.jpg
 

De bovenste heb ik nagekeken en die uitleg kom ik wel bij de eindbestemming maar niet op die manier. Er wordt gerefereerd binnen je account op de office site naar een tandwiel rechtsboven voor instellingen die er al niet staat.
Taalregio.jpg

Echter in bijgevoegde afbeelding zie je dat zowel Taal als Tijdzone op Nederland staat.

Je tweede handleiding heb ik al geprobeerd. Die heb ik ook mee gestuurd in de screenshots maar werkt niet.
 
Die foutmelding dat was inderdaad makkelijker geweest. Er is iets goed fout gegaan inderdaad. Maar er is nog niets verloren hoor. Opnieuw installeren hoeft niet direct, tenzij er helemaal niets meer werkt.

Nee ze hebben een herstel programma voor deze dingen. Ik heb hier al meerder mensen op dit forum mee geholpen, wel met wisselend succes. Dus garantie kan ik niet geven. :D

Klik op de link en probeer het. Succes. https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b
 
Die foutmelding dat was inderdaad makkelijker geweest. Er is iets goed fout gegaan inderdaad. Maar er is nog niets verloren hoor. Opnieuw installeren hoeft niet direct, tenzij er helemaal niets meer werkt.

Nee ze hebben een herstel programma voor deze dingen. Ik heb hier al meerder mensen op dit forum mee geholpen, wel met wisselend succes. Dus garantie kan ik niet geven. :D

Klik op de link en probeer het. Succes. https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b

Dank je wel weer. Foutmelding was makkelijk geweest en heb thuis altijd gezegd: Als er een foutmelding is of iets anders, maak er een foto van zodat ik weet wat er speelt maar helaas.

Ik zal dit in ieder geval vanavond even proberen als ik thuis ben en laat ik weer van me horen. Alvast bedankt!
 
Die foutmelding dat was inderdaad makkelijker geweest. Er is iets goed fout gegaan inderdaad. Maar er is nog niets verloren hoor. Opnieuw installeren hoeft niet direct, tenzij er helemaal niets meer werkt.

Nee ze hebben een herstel programma voor deze dingen. Ik heb hier al meerder mensen op dit forum mee geholpen, wel met wisselend succes. Dus garantie kan ik niet geven. :D

Klik op de link en probeer het. Succes. https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b

Mag ik je heel erg bedanken! De handleiding klopte niet helemaal maar drukte op herstellen en het probleem heeft zich verholpen! Dank je wel nogmaals!!!
 
Dat is mooi om te lezen. En graag gedaan natuurlijk. Succes verder met je office pakket. Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan