Invulformulier met verschillende kopteksten

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekelaar

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2006
Berichten
21
Ik heb een invulformulier gemaakt met verschillende kopteksten. Dat werkt goed zolang de variabele tekst beperkt blijft tot 1 pagina. De bedoeling is echter dat wanneer de tekst behorend bij die koptekst een volgende pagina beslaat, ook de desbetreffende koptekst meegenomen wordt naar deze volgende pagina. Dit lukt me niet. Ook de paginanummering krijg ik er niet ingebouwd zoals het zou moeten. Wie kan mij helpen?
Zie document, ik kan het niet als dotx toevoegen, dat moet het uiteindelijk wel worden.
 

Bijlagen

  • doc4.docx
    757,2 KB · Weergaven: 32
Ik snap niet wat je wilt zien in de koptekst. Nu staat daar wat onnozele tekst, maar geen enkele referentie naar wat je dus wilt zien.
 
Je had in je document wel kopteksten aan elkaar gekoppeld op een wat vreemde manier, waardoor je ook rare dingen krijgt. In bijgaand voorbeeld heb ik die links verwijderd.
 

Bijlagen

  • doc5.docx
    781,8 KB · Weergaven: 42
Beste OctaFish,
Het is de bedoeling dat er steeds een andere koptekst in het document komt. Dus na invullen van de pagina met "koptekst 1" moet er op de volgende pagina koptekst 2 met een andere kleur "taartpuntje" komen. Dat lukt zolang ik 1 pagina aanhoud, echter als de pagina met koptekst 2 ingevuld wordt en over twee pagina's gaat moet op de volgende pagina dus de bijbehorende koptekst 2 komen en daar gaat het dus fout.
Hopelijk is het nu wat duidelijker.
 
Heb je mijn documentje al bekeken? Daar werkt het zo. Alleen heb ik jouw plaatjes niet, want die verdwijnen zodra je de secties op de juiste manier instelt. Dus die zul je er opnieuw in moeten zetten.
 
Beste OctaFish,
Ik heb het document nu verder kunnen afmaken en het werkt perfect.
Heel erg bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan