Automatische regels in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geenidee1980

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Berichten
16
Goedemiddag,

Ik heb een vraag met betrekking tot regels in Outlook. Het gaat om de volgende situatie:

1.

Ik heb een regel aangemaakt in outlook, wanneer er in het onderwerp het woordje "Spoed" staat vermeld, deze in de inbox automatisch gecategoriseerd wordt en verplaatst wordt naar categorie spoed.

2.

vervolgens wordt deze email na behandeling door een medewerker weer doorgestuurd voor controle.

3.

Wat ik nu wil, is dat deze e-mail, wanneer deze van controle terugkomt automatisch in een andere map terecht komt en niet in de map "spoed". Nu is de situatie dat de mail zowel in de andere map als in de map "spoed" terecht komt.

Weten jullie een manier waardoor ik ervoor kan zorgen dat deze mail alleen nog in de andere map terecht komt en niet meer in de map "spoed" zonder dat er iets in de e-mail veranderd hoeft te worden?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
Remco
 
Dag Remco,

Ik denk dat ik wellicht een creatieve oplossing heb.

Wanneer je de mail doorstuurt komt er automatisch FW: in je onderwerp te staan.

Op het moment dat de medewerker het heeft afgewerkt en deze terug stuurt komt er voor FW: in het onderwerp automatisch RE: in het onderwerp te staan.

Je zou in de regel die je hebt aangemaakt kunnen aangeven dat wanneer er spoed in de onderwerpregel staat deze automatisch gecategoriseerd wordt en naar het mapje Spoed gaat. Behalve als RE: in de Onderwerpregel staat.

Deze "behalve" staat één stap verder in de regel die je hebt aangemaakt.

Hoop dat dit de oplossing is die je zoekt ;-)
 
Beste Slim werken,

Bedankt voor je reactie. Ik ga dit proberen. Ik laat het je weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan