• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand Stickers en belettering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Berichten
197
Hallo
Ik ben een leek in Excel, maar ik was verslaan om een bestand te maken waar ik in alle auto stickers en raam en muur stickers kan in zetten die ik kan maken en heb gemaakt.
Ik ben een map aan het maken waar de mensen in kunnen kijken en als ze een leuke auto sticker of zo hebben gevonden mij dan het artikel nummer zeggen en dat ik dan in excel in een zoek venster het artikel nummer ingeef
en dat excel dan zoekt en mij dan het artikel incl de gegevens laat zien maar dat ik ook het digitale voorbeeld kan zijn of het ook wel de juiste is voordat ik deze maak.
Ik ben al een tijdje er mee bezig maar ik kom niet er van van het idee en een regel in excel.
Zou er iemand zo goed willen zijn om mij te willen helpen mijn dank is groot.

Mvgr Theunie
 

Bijlagen

  • Auto en raam stickers.xlsx
    9 KB · Weergaven: 39
Is dit de bedoeling?
Het zip bestand bevat een mapje met enkele voorbeeld stickers en het excelbestand.
Plaats al je stickers in de map stickers, in JPG formaat.
Vul gegevens in en kies een sticker, druk op Niewe sticker invoeren en je hebt een nieuwe regel met sticker gegevens.
Om gegevens aan te passen of gewoon de details te bekijken klik in de lijst.
Maak eventueel aanpassingen en klik op Stickergegevens aanpassen.
Als je een artikel nummer zoekt verdwijnen de gegevens die niet voldoen aan de zoekcriteria verdwijnen uit de lijst.
 

Bijlagen

  • Stickeroverzicht.zip
    71,2 KB · Weergaven: 23
Hallo gast0660