• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand Stickers en belettering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Berichten
197
Hallo
Ik ben een leek in Excel, maar ik was verslaan om een bestand te maken waar ik in alle auto stickers en raam en muur stickers kan in zetten die ik kan maken en heb gemaakt.
Ik ben een map aan het maken waar de mensen in kunnen kijken en als ze een leuke auto sticker of zo hebben gevonden mij dan het artikel nummer zeggen en dat ik dan in excel in een zoek venster het artikel nummer ingeef
en dat excel dan zoekt en mij dan het artikel incl de gegevens laat zien maar dat ik ook het digitale voorbeeld kan zijn of het ook wel de juiste is voordat ik deze maak.
Ik ben al een tijdje er mee bezig maar ik kom niet er van van het idee en een regel in excel.
Zou er iemand zo goed willen zijn om mij te willen helpen mijn dank is groot.

Mvgr Theunie
 

Bijlagen

  • Auto en raam stickers.xlsx
    9 KB · Weergaven: 39
Is dit de bedoeling?
Het zip bestand bevat een mapje met enkele voorbeeld stickers en het excelbestand.
Plaats al je stickers in de map stickers, in JPG formaat.
Vul gegevens in en kies een sticker, druk op Niewe sticker invoeren en je hebt een nieuwe regel met sticker gegevens.
Om gegevens aan te passen of gewoon de details te bekijken klik in de lijst.
Maak eventueel aanpassingen en klik op Stickergegevens aanpassen.
Als je een artikel nummer zoekt verdwijnen de gegevens die niet voldoen aan de zoekcriteria verdwijnen uit de lijst.
 

Bijlagen

  • Stickeroverzicht.zip
    71,2 KB · Weergaven: 23
Hallo gast0660

Bedankt voor u hulp dit is inderdaad wat ik zoek hoe kan ik verkomen dat er dubbele artikel namen codes worden aan gemaakt evenals nr zoals in kolom a zodat dit automatich een volgend nummer maakt
En is het ook mogelijk dat bijvoorbeeld bij auto sticker ik AU in typ en er dan automatisch een nummer er achter komt evenals bijvoorbeeld MU hopelijk snapt u wat ik bedoel.
Ik zelf kan er helemaal niets van.
en hoe zet ik er een zoek opdracht in op op nr oc code


Mijn dank is wederom heel groot.
Mvgt Theunie
 
Voor een automatische nummering moet ik je categoriën weten.
Wat bedoel je met "op nr oc code"?
 
Hallo
oc code moest of code zijn

Auto stickers. Muurstickers Deurstickers reclame stickers Auto belettering raam folie en Motor en Scooter douce wc en dat ik eventueel er zelf nog kan bij maken.

Nogmaals hartelijk dank uit Limburg
 
Hallo gast0660

Heb ik het u goed kunnen uitleggen en zou u mij aub kunnen helpen, en als ik boven ij op de knop nieuwe sticker klik gebeurt er niets wat doe ik verkeerd.

Mvgr Theunie
 
Je moet eerst de stickergegevens invullen en dan op de knop drukken, dan wordt de nieuwe sticker opgeslagen.
 
Hoi okay bedankt
en hoe zit het met niet dubbele nummers en artikel nrs uit geven.

gr Theunie
 
Versie met automatische nummering.
Je kan nu zoeken op artikelnummer en omschrijving.
Om te zoeken selecteer eerst artikel nr. of omschrijving en begin dan te typen in het zoekvak. De waardes die niet voldoen aan de zoekcriteria verdwijnen uit de lijst.
 

Bijlagen

  • Stickeroverzicht.zip
    79,1 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan