Mailen tussen 4 laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snulk

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
398
Hallo,
Ik wil over een tijdje bij een klant een cursus Outlook geven.
Nu heb ik de beschikking over de 4 e-mailadressen van de deelnemers en het WIFI netwerk/wachtwoord.

Wat heb ik verder nodig zodat ze met elkaar kunnen mailen en beantwoorden enzo?

ik probeer hier thuis wat met configureren en een van de eerste vragen is: geef het wachtwoord die u van de internetprovider hebt ontvangen.
Maar ja, die gegevens heb ik net en die zullen ze ook niet snel verstrekken.

is er ook een andere oplossing..?

gr.
Jos
 
Om cursus Outlook te geven heeft u geen wachtwoord van de klant nodig.
Groot gelijk als het wachtwoord niet prijs willen geven.
 
En anders gaat het gewoon niet door als het technisch niet kan.
Maar ik had even de hoop dat het wel zou kunnen
 
Wat voor cursus wil je gaan geven dan? Als de medewerkers al een account hebben dan hoef jij er toch niets mee. Wazig verhaal.
 
Ik zal het even beter uitleggen:

Ik neem 4 laptops mee van mijzelf.
Daar staat Outlook 2010 nog niet geconfigureerd.
Als je dan de wizard doorloopt, dan is 1 van de vragen: wachtwoord die je van internetprovider hebt gekregen.

Enige wat ik wil is dat de 4 deelnemers met elkaar kunnen communiceren via Outlook.
Hoe configureer ik dan Outlook?

Wat moet ik dan antwoorden?

gr.
Jos
 
En anders gaat het gewoon niet door als het technisch niet kan.
Het is een praktisch probleem.

Support voor Outlook 2010 wordt (circa) in oktober 2020 beëindigd.
Hier nog een oplossing, met keuze genoeg voor de deelnemers om zelf te kiezen met welke Outlook versie te werken.
 
Super simpel.

Ze hebben :
a) Een eigen Exchange of cloud mailserver. Dan hoeven ze enkel maar de wizard in Outlook te doorlopen en hun account zelf in te vullen. Geen provider bij nodig
b) Ze gebruiken nu een aantal POP3 mailboxen via hun provider. In dat geval maak je een paar Gmail (of Outlook.com) accounts en benadert die via POP3 vanaf Outlook. Werkt dan gelijk aan wat ze nu hebben.


Maar wat ga je ze leren als je de cursus in Outlook 2010 gaat geven? Geschiedenisles?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan