Safari opent dubbelblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
501
Als ik Safari opent komt er een blad in 2 helften , is nooit zo geweest maar op één of andere manier heb ik foute beweging gemaakt met dit als gevolg , krijg hem met geen mogelijkheid meer als 1 vol blad.
Wie verlost mij van dit lastige euvel , zal foto meesturen!

Mvgr. En bedankt. Kees.
 
Waarschijnlijk heb je iets te lang op een tabje gedrukt, waardoor het in Split View is gezet. Als je het tabblad wilt sluiten, kun je hem naar boven slepen. Safari gaat dan weer verder in Full Screen modus. Wil je het tabblad terugzetten, dan moet je op de Tab knop drukken tot het snelmenu verschijnt. Je zou dan een optie moeten zien om alle vensters weer te verzamelen. Nog niet getest trouwens, het wegslepen wel :).
 
E0772365-1FFA-4F75-81F7-9C2FD54BEE48.jpeg

Naar boven slepen heeft geen resultaat , zoals ik alles nalees en bekijk is dit geen split view...het linker gedeelte zit gewoon vast , is niet te verplaatsen ook.!
 
Botte bijl werk. Gooi hem er helemaal af en installeer deze opnieuw. Maak een kopie van je bladwijzers of hoe dat ook mag heten.

Safari opnieuw instellen. Kies 'Safari opnieuw instellen' in het taakmenu. Schakel de selectievakjes uit van de onderdelen die je niet opnieuw wilt instellen:
'Geschiedenis wissen': Hiermee wis je de lijst met webpagina's diejeu hebt bekeken. Klik op 'Opnieuw instellen'.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204416
 
Volgens je plaatje heb je het bladwijzer menu aangezet. Kun je met een simpele klik weer uitzetten. Laat manamana nooit je tuin omspitten, want die gooit er een clusterbom op :)
 
Laat manamana nooit je tuin omspitten, want die gooit er een clusterbom op :)

:p :thumb: :d
 
@ Kees,

Je hebt per ongeluk op Toon navigatiekolom geklikt.

Klikt nogmaals op Toon navigatiekolom, dan opent Safari weer normaal op.

Schermafbeelding 2019-12-17 om 11.38.45.png
 
Ga naar bladwijzer.
Toon of verberg bladwijzer.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-12-17 om 15.09.28.png
    Schermafbeelding 2019-12-17 om 15.09.28.png
    30,9 KB · Weergaven: 71
Manamana...bedankt voor het omspitten van mijn tuin....jij ben ook van alle markten thuis.
Maar probleem opgelost...bedankt allemaal.
 
Manamana...bedankt voor het omspitten van mijn tuin..��..jij ben ook van alle markten thuis.������
Maar probleem opgelost...bedankt allemaal.

Dat weet je toch wel he. Ik heb het er aan mijn rug van. :p:DInderdaad hoe simpel kan het zijn. @ iEscape :thumb: @ OctaFish maakt graag grapjes. :p:thumb::D Zo blijft het hier wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan