Kan grote bestanden niet downloaden met Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Omdat ik zelf niets kan downloaden heb ik mijn downloadlinken doorgestuurd naar het thuisfront.Er moet een bestand van 4,7 GB gedownload worden met Edge, maar er verschijnt een foutmelding dat Edge onvoldoende buffer heeft en aangeraden word om ofwel de Mega desktop app te gebruiken of over te schakelen naar Chrome. Iets wat onmogelijk is daar ik al hemel en aarde heb moeten bewegen om uit te leggen hoe te downloaden.
Kan er in edge iets aangepast worden of kan het effectief niet met Edge?Nog even meegeven dat alle tijdelijke bestanden etc. verwijderd zijn voor het downloaden.
 
Misschien zitten ze thuis met zo een groot bestand als aan de datalimiet. Ze wonen ook in België?
Het gaat aardig richting het eind van de maand...
Edge zou dat normaal probleemloos moeten kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onbeperkt downloaden,dus dat zal zeker de reden niet zijn.
@gast0660,belangrijker dan mijn gezondheid is het zeker niet en de rest kan u allicht raden...Toch bedankt dat u wou helpen.Ik zie trouwens dat mijn laatste reactie bij de andere vraag verwijderd is zonder dat ik van iets weet,daar zal ik dan ook maar mijn conclusie uit trekken zeker?!
 
Volgens dit artike (klik) ligt het niet aan Edge.

Inmiddels is Edge op Windows 10 voorzien van de Webkit engin (vergelijkbaar met Google Chrome en Apple Safari).

Is Windows (dus Edge) up to date?
Heb je genoeg schijfruimte?
Is je internet verbinding stabiel?

Aanv.
Volgens dit artikel (klik) lijkt het aan de website te liggen. Je kan het oplossen door de website te foppen. Je geeft in Edge een "user agent string" van Chrome op en dan zou het moeten werken :)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze oplossing.Ik heb voorgesteld aan het thuisfront om voor de downloads een andere browser te installeren, iets wat nog net zou lukken, of op mijn pc te doen daar dat de simpelste manier zou zijn, maar zelfs dat bleek te veel gevraagd.Laat staan dat ik dan deze complexe zaken aan een leek moet gaan overbrengen.Ik zal moeten geduldig zijn en wachten tot ik het zelf weer kan gaan doen, ook al kan dat nog een maand duren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan