Probleem met WE Transfer

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Weet niet of ik op het juiste subforum zit...

Wie kan me helpen met WE Transfer?
IK download op mijn portable een bestand van 4 Gb. Op het einde wordt er gemeld dat de download voor 99% voltooid is en dat er nog 1 sec resteert. Maar die 1 sec blijft daar nog 2 uur staan...In de Verkenner staan dan een ZIP bestand van 0 k en een partial bestand van 4 GB. Zippen van ZIP bestand geeft de melding dat er geen bestanden zijn, dubbel-klik op de partial geeft de melding dat de webpagina niet bereikbaar is :(
Heb het nu al 3 keer geprobeerd, steeds hetzelfde resultaat...

Knipsel.JPG
 
Het is iets wat in WeTransfer speelt, dus hun kunnen dit vast wel verklaren.
 
Wel format van de schijf/ruimte heeft je portable... ?
Als die 4GB is ... kan het wel eens zo wie zo te krap worden... en als het net kan.... ...

En de ruimte zelf:
1. ~4 GB voor partial
2. ~4 GB voor het bestand dan uit de partial opgeslagen wordt.
Tenminste als het bij jou zo gaat.

Daarna wordt de partial gedelete (op de achtergrond speelt er mss een temp map mee, maar dat weet ik niet in dit geval).
Hoeveel ruimte heb je dus nog op je portable echt.... vrij voor dat je begint te downloaden?
 
Laatst bewerkt:
Download je wel maar een schijf die NTFS geformatteerd is?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de PC wat opgekuist en opnieuw geprobeerd te downloaden, dit keer naar schijf D, met weer hetzelfde resultaat.
C, R en D zijn NTFS
NA de download (die dus weer bij 99% blijft hangen) is dit de vrije ruimte:
C: 17,8 GB
D: 18,4 GB
 
Als er10% voor de prullenbak gerserveerd is ....dan houd je bij een 180GB schijf nog steeds haast niks over....
Geef nu eens een complete beschrijving v/h systeen, de poartable die ineens PC heet...
Dus schijven type en grootte en welke Windows of gebruik je Mac os of Linux?

Ben benieuwd naar de max voor de downloader.....

Maar je zit of steeds krap in de ruimtes... Kijk eens of je er nu wat mee nu kunt doen.
Als jouw schijf een SSD is.. zit ie ook veel te vol, geeft veel zgn wear, slijtage.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar lag het aan de Browser: probleem deed zich telkens voor in Edge, maar niet in Google Chrome.
 
Edge is van Microsoft ..... mss kijkt ie strikter naar het systeem qua ruimte e.d. dan Chrome.....
Iig fijn dat het nu wel lukt.

PS: neem toch eens mijn adviezen onder de loep, lijkt me dat het systeem toch wel erg krap qua ruimte bemeten is.?
 
Edge is van Microsoft ..... mss kijkt ie strikter naar het systeem qua ruimte e.d. dan Chrome.....
Iig fijn dat het nu wel lukt.

PS: neem toch eens mijn adviezen onder de loep, lijkt me dat het systeem toch wel erg krap qua ruimte bemeten is.?

Ga van de komende dagen gebruik maken om de boel wat op te kuisen, en heb ruimte voor prullenbak al verminderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan