verwijderen van tekst uit drift

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedemorgen

ik werk met een MacBook MacOS Catalina en heb een eigenaardig probleem in mijn mailprogramma.

Wanneer ik een mail schrijf en die via het drukken op het rode knopje bovenaan links bewaar in de draftbox , wordt die in de draftbox opgeslaan maar de tekst is volledig verdwenen. Indien het soms wel lukt en ik roep die onafgewerkte mail terug op en vervolledig die, dan is het praktisch zeker dat hij in de draf zal komen maar zonder enige inhoud. Wat is hiervan de oorzaak ???? Doe ik iets verkeerd ??

Ik had dit vroeger nooit voor . is dit wederom een zotte kuur van Catalina zoals ook HP/easy voor het scannen niet meer werkt vanop het glas maar enkel via de opzuigmond !

Met dank en vriendelijke groeten

Audass
 
Laatst bewerkt:
Hallo Audass
Ik vraag mij af kan je goed overweg met je MacBook? Als ik eerdere vraagstellingen van u bekijk.
Swat...


Bij mij werkt mail onder Catalina perfect.

Staan er nog updates open? Zeker installeren.

ps. Indien deze fout voorkomt nog bij andere mac gebruikers, zal dit zeker vermeld worden in Appletips. Tot nu toe bent u de enige.
succes.
 
verwijderen van tekst uit draft bij bewaren in driftbox

Daniel

ik heb verwonderd opgekeken als u schrijft dat ik met mijn macBook geen overweg kan. Ik ga niet beweren een crack te zijn als u maar de meeste normale zaken verlopen vlot. Het vastgestelde fenomeen dateert niet van gisteren en ergert mij echt.
Ik heb geen flauw benul van de oorzaak en vind dit vervelend. Alle updates zijn uitgevoerd en mijn MacBook is up to date.
Ik zou denken dat er iets verkeerd ingesteld staat onder mail maar zou niet weten wat.
U schrijft dat ik de enige ben met klachten maar het is een feit dat bepaalde zaken niet goed meer werken na de installatie van Catalina . Ondermeer het scannen.

Ik zou graag eens horen hoe U een mail opslaat in de draft box . Misschien is er op dit vlak iets gewijzigd . Bij mijn weten kan dit op meerdere wijzen gebeuren en misschien zijn er bepaalde mogelijkheden, die met Catalina niet perfect meer werken.
Met dank en vriendelijke groeten
Audass
 
Berichten verplaatsen tussen mailboxen, zowel via slepen en neerzetten kan leiden tot een leeg bericht.
Deze was in oktober 2019 (ontdekt) vrijgegeven door een ontwikkelaar in Betaversie 3.
Ik raad je aan die te rap overstappen naar een nieuwe OSX. Ik wacht toch een zestal maanden om te updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan