Externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zo had het er uit kunnen zien: Vergeet de tekst, let op de vorm. Beter leesbaar!!

no-quoten.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank je, Route66, Dat is een zeer bruikbare uitleg en het ziet er inderdaad niet aantrekkelijk uit. Waar het om gaat is dat ik slechts één maal gequote heb. Dat kan niet erg storend zijn.
Bovendien is er nog iemand anders die slechts één regel heeft gequote. Dan komt er commentaar wat ik niet begrijp met kritiek in de vorm van: 'gebrek aan eigen tekst'.
Dit heeft niets met het huidige onderwerp te maken. Over gebrek aan eigen tekst gesproken; wat is zijn inbreng? Dan maak ik een grapje; verwijder dan de quoteknop. Vervolgens worden, zonder mijn medeweten, posts van mij aangepast. Alleen van mij, niet van Lange Pier.
Dat vind ik ongehoord. Vervolgens komt VenD (of was het CenA) die, naar eigen zeggen, niet begrijpt waar het over gaat om eens even te zeggen waar het wel over gaat. Ik weet niet wat er gebeurd.
Ik snap dat veel quoten storend is, maar soms is het nodig. Maar laat men mij gewoon doen wat ik wil doen. Een mening wil ik best respecteren, maar ik wil geen kritiek in de vorm zoals post #12 (gebrek aan tekst)
Groet en bedankt voor de goede uitleg. Tot ziens op het Linux forum.
 
Tis niet dat jij " slechts één maal gequote heb"... er kan copy gedrag ontstaan door anderen ... en dan kan het helemaal uit de hand lopen.... en dan moet je echt de antwoorden gaan zoeken tussen die troep... het forum wordt dan echt veel minder aantrekkelijk.
Je bent echt niet de enige geweest, er zijn er helaas veel meer, maar de meesten verbeteren zich wel als het ter sprake komt.

Ik vraag me nog wel steeds af: Wat is er nu "fout" in het forum ontwerp dat er toch best wel vaak meteen gequote wordt en dus niet de grotere Reply knop gebruikt wordt of meteen gaan typen in het "snel reageren" vak.. wat ik zelf altijd doet... want... daar kan ik meteen gaan typen... en ALLE andere opties moet ik eerst wat anders doen...
Dus eigenlijk is het toch apart... dat mensen niet meteen "snel reageren" kiezen... de makkelijkste optie......
 
Wanner er meerdere leden aan een onderwerp deelnemen en je wilt specifiek op één post reageren, dan quote je die gewoon. Dat scheelt een hoop geschrijf en uitleg. De eigenaar/ afzender weet meteen dat het zijn of haar post is waarop gereageerd wordt. Sluit ook misverstanden uit.
Lijkt mij eenvoudig maar misschien zie ik iets over het hoofd. Ik heb met nooit gestoord aan quoting. Groet.
 
Als jij 3 reacties terug gereageerd hebt ... dan quote ik zeer selectief
of ik herinner je er aan dat ik het tegen jou heb door mijn bericht te beginnen met :
@Severd
Dan weet je echt wel dat het jou aangaat en is de complete quote imho echt niet nodig...
Dus het is ook deels ervaring. Dus kijk eens hoe anderen, meer ervaren mensen, het doen.

Je kunt je je dan wel niet storen aan "quoten" maar met ca 20 reacties is dan een ander verhaal dan voor mensen die al 5000-10.000 of meer reacties hebben uitgevoerd op het forum en als je dan telkens over dit soort zaken struikelt... das bepaald niet handig en das netjes uitgedrukt.
 
Laatst bewerkt:
Beste Route99, Kun je jouw laatste bericht enigszins verduidelijken, want ik begrijp hier heeeelemaal niets van.

Maar..., er komt geen reactie op het aanpassen van mijn posts. Kan dit gewoon zonder mij in te lichten of kunnen de moderators gewoon aanpassen wat ze willen in dit forum? (huijb)

..... Ik heb jouw bericht nog een aantal malen doorgenomen en denk dat ik je snap. In plaats van te quoten start ik met @******** Ja, dat is ook een optie. Bedankt.
Zo kan het dus ook. Als dit de site gemakkelijker leesbaar maakt dan ben ik bereid om daar aan mee te werken.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef morgen wel een voorbeeld das mss duidelijker.
 
Beste Route99, Kun je jouw laatste bericht enigszins verduidelijken, want ik begrijp hier heeeelemaal niets van.

Maar..., er komt geen reactie op het aanpassen van mijn posts. Kan dit gewoon zonder mij in te lichten of kunnen de moderators gewoon aanpassen wat ze willen in dit forum? (huijb)

..... Ik heb jouw bericht nog een aantal malen doorgenomen en denk dat ik je snap. In plaats van te quoten start ik met @******** Ja, dat is ook een optie. Bedankt.
Zo kan het dus ook. Als dit de site gemakkelijker leesbaar maakt dan ben ik bereid om daar aan mee te werken.

Beste Severd,

Wij kunnen ingrijpen als het nodig is maar we gaan niet zomaar zaken aanpassen. Wat ik bv wel doe is berichten samenvoegen als iemand meerdere berichten achter elkaar plaatst maar dan staat er dat ook bij dat de berichten zijn samengevoegd.
 
Waarom past Huijb mijn post aan? Staat er iets on-guurs in? Zo haken deelnemers af

Berichten zijn terecht aangepast, ten einde van de leesbaarheid van het verloop van de topic.
Zoals Senso al in zijn voorbeelden laat zien.


Mijn vraag: 'Laat mij eerst eens zien in de reglementen waar ik de fout in ben gegaan. Dan mag je mij concreet de grenzen uitleggen tot waar quoten wel of niet is toegestaan', daar ga je niet op in.
'Ik weet niet waar je het over hebt', dat is makkelijk zeg... Dan hoef je ook niet te reageren.
Wil het niet wegschrijven als "de fout in gaan", maar vind het meer in lijn van onbedoeld/onwetend.

Moderators en administrators behouden zich het recht voor berichten van gebruikers te verwijderen/aan te passen of gebruikers te waarschuwen/bannen en leggen daar uitsluitend bij het Bestuur van Helpmij.nl verantwoording voor af.

Deze tekst staat netjes vermeld in de reglementen.
De reglementen worden vaak niet gelezen door de gebruikers(niet oneerbiedig bedoeld), je vind deze hier.

Zie bovenstaande aub meer als tip dan als kritiek.:thumb:
 
@Satshow: Maar nu concreet; vind je dat hier terecht is ingegegrepen. Ik had slechts gequote (Ik zie dat jij dit ook doet) en dat vind men niet fijn. (Overigens begrijp ik dit nu, dank zij Route99)
En als men quoten niet fijn vind, dan verwijderd men dit gewoon.
 
Laatst bewerkt:
@Jackall Ik begrijp het helemaal. Die reglementen hebben een bedoeling. Maar ik vind dat de geest hiervan is weggeëbt bij sommigen.
 
@Satshow: En als men quoten niet fijn vind, dan verwijderd men dit gewoon.
??? De moderatoren zijn al hard nodig, laten we ze nuttiger werk laten doen dan het verwijderen van onnodige quotes, zeker nu je "het quote-concept" begrijpt :thumb:
@Satshow: Maar nu concreet;.....Overigens begrijp ik dit nu .......
.

Over naar de orde van de dag...... voor mij een oude voordeur renoveren met dubbel glas (HR++, schilderwerk v/h dek latjes hout vandaag) en daarna nog ca 12 km hardlopen....vanmorgen familie gezelligheid koffie en zo, plus wat administratie.
 
Ben erg blij voor je dat je al zo snel blij wordt hiervan..... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan