ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Hallo als ik ccleaner mijn computer heb laten opschonen moet ik bij elk nieuw bezoek aan een site toestemming geven dat ze cookies gebruiken in een scherm Ik accepteer cookies of niet . mijn vraag aan u kan ik dit instellen in CCleaner dat ik geen toestemming hoef te geven??? dat ik niet telkens
opnieuw cookies hoef te accepteren

Je kan het schonen van cookies uitvinken.

Als u cookies-verwijderen aanvinkt zouden de "goeie"cookies (met inlognaam) moeten blijven staan. In een verouderde versie van Ccleaner wilde dat nog wel eens mis gaan en werden ook die verwijderd.
Gebruikt u de nieuwste versie ven Ccleaner wel?

Het kan ook zijn dat u "Saved passwords" en "Saved form information" heeft aangevinkt. Die verwijderd dit soort zaken ook. Niet aanvinken dus.

Dit kan natuurlijk alleen maar als u in Ccleaner de "Custom clean" gebruikt en niet de automatische clean.

Bedankt edmoor voor het reageren bij de instellingen van Cookies had ik verschillende site's naar rechts gezet om de cookies te accepteren nu heb ik alles weer naar links gezet in de hoop dat ik er van af ben

Het is deels zoals Edmoor en srpchulp schrijven echter strikt genomen is het antwoord op de vraag nee. Websites zijn verplicht toestemming te vragen. Te behouden cookies moet je in CCleaner naar rechts plaatsen dan wordt niet opnieuw gevraagd om toestemming. Echter de browsers IE, Firefox e.d. zouden ook zelf de cookies kunnen opschonen.

Laatst bewerkt:
oke bedankt voor de antwoorden ik ga opnieuw cleanen en dan kijk ik of het nu oke is bedankt allen

Hallo het probleem doet zich nog steeds voor dus ik zal er mee moeten leven of een andere cleaner proberen . Bedankt alle die gereageerd hebben

Vreemd, heb ook Ccleaner op een PC en de cookies die ik wil houden op bewaren gezet en nooit hoef ik dan opnieuw aan te melden op die sites, oftewel, iets doe je niet goed.

Daarnaast kun je ook gewoon schijfopruiming gebruiken als je ruimte tekort hebt want nergens staat waarom je Ccleaner gebruikt.

bedankt lange Pier ik zal het nog eens een keer nazien . groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan