Mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eerst eens of er speciale download-addons voor je browser zijn.
 
Ik heb al rondgesnuffeld en uitgeprobeerd, maar het lukte me simpelweg niet. Dat had ik wellicht moeten vermelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chrome heeft bijv idd een plugin voor audiocapturen de audio op de betrokken pagina.
 
Hmm, oké. Dan ga ik dat eens uitzoeken... Ik heb hier niet zoveel verstand van, dus wat je allemaal zegt, zegt me qua inhouud verder niet zoveel. :p
 
En er is toevallig niemand die het voor mij wil regelen? Haha, beetje een onaardige vraag.
 
Welkom op de Helpmij.nl forums,

Met programma's kan je alle geluiden op de computer opnemen, bijvoorbeeld veilig met Audacity. Met Audacity kan je meteen de juiste fragmenten uit jou opnames knippen. Je moet eerst instellen met welke kwaliteit dat je opneemt en wat voor bestandsformaat je kiest en naar welke map de opnamen geschreven moeten worden.

Zo neem je op in real time dus het kan even duren en er moeten geen systeemgeluiden doorheen klinken zoals dat er een e-mail is of een veiligheidswaarschuwing. Systeemgeluiden kan je even uit zetten in de mixer bij het luidsprekersymbool rechts onder.

Er is enig voorbehoud te maken voor bepaalde audio chips en computers die dit niet kunnen. Probeer het gewoon eens uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan