Nokia 5.1 loopt snel leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
Mijn Nokia 5.1 loopt erg snel leeg. Ik heb de apps bekeken en daar zie ik niks speciaals aan. Gps staat niet aan, alleen bluetooth. Ik heb de app Ampere geinstalleerd en deze geeft een ontlading aan van gemiddel 300 mah. Iemand die weet wat een gebruikelijke ontlading is en of de batterij te testen is?
Dank alvast.
 
Heb je de stappen bij deze link al uitgevoerd?
Neem deze link ook eens door.
 
Laatst bewerkt:
Deze telefoon heeft een wat klein bemeten batterij en hoog resolutie beeld. Het zou 17 uur in standby kunnen staan en 8 uur in gebruik mee kunnen. Vergelijk dit zelf. Hier staat onderaan op de pagina deze praktijktest met nog twee voorbeelden: https://www.notebookcheck.net/Nokia-5-1-Smartphone-Review.364131.0.html

Misschien helpt het om het toestel langer aan de lader te laten. Batterijen hebben niet het eeuwige leven dus je moet ze wel eens vervangen. Gunstig voor lithium batterijen is om ze af en toe helemaal op te laden, soms helemaal te ontladen en meestal rond de 75 procent gevuld te houden. Volledig geladen wegleggen is niet goed. Helemaal ontladen zijn gedurende langere tijd ook niet.
 
probleem alleen bij deze Nokia is dat de batterij niet te vervangen is(aldus de forums)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan