App foto's onmogelijk te zoomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep duidelijk. Kan me niet herinneren dat ik die slider ooit gezien heb. Alle Win10 systemen hier hebben geen slider, wat er op lijkt dat ik de settings blijkbaar zo heb staan dat ie "er niet is".

En op welke manier zoomt u? ctrl+ of het muiswiel en kan u dan de afbeelding als die sterk vergroot is vastpakken met linkermuisknop ingedrukt en slepen tot een gedeelte in beeld dat anders buiten beeld is?
 
Bij mijn windows 10 wel, met slider, die werkt.Untitled.jpg
 
Ik weet niet beter/ben het gewend... dan met de muis of de ctrl+/-.
Met het keyboard stuur ik zo wie zo veel aan, end/home, page up/down, backspace in Opera om vorige pagina te verkrijgen, etc.... . Met wat muis ondersteuning erbij , is dat voor mij de prettigste & snelste manier om en pc te bedienen.
Dus miste hem ook nooit...

Heb hem nooit gezien, dus moet aan de installatie vorm liggen op de systemen die hier gedaan zijn.
Zet veel "MS interacties uit", zal wel er een van wezen, maar aangezien iedereen hier gewend is laat ik het zo.
Kan geen toeval zijn. Ik heb de creationtool ook al een aantal keren gemaakt, dus verschillende start posities gehad. En het is op Home & Pro.
Zoals gezegd: Tis goed , ga er geen energie in steken.
 
Laatst bewerkt:
Aha... zit op het paard en...
Je moet dus echt eerst de plus gebruiken en dan komt de slider pas... wat onhandig, waarom niet meteen de slider.... :eek:
Tegen de tijd dat ik aan het schuiven ben ik op het keyboard al haast klaar met de ctrl+ of met de muis scroll ... ;)

Bij bepaalde acties bleek ook Photo gallery (zit in essentials) wel handig, ik vond nav de opmerking van manamana de reg code nog hoe je photo-viewer nog kunt activeren. Zie bijlage, met undo .reg erbij.

Tnx voor de "hints"...
 

Bijlagen

  • Restore_Undo-Windows_Photo_Viewer_with_Sort_order_fix.zip
    2,4 KB · Weergaven: 31
Bedankt voor die regcode!Heb dat vroeger in het begin van Windows 10 nog gedaan toen de app foto's nog in zijn kinderschoenen stond, maar nadien werd de app interessanter omwille van de mogelijkheden om ook direct te bewerken etc., tot zelfs een eenvoudige video maken.Ik zou dat kunnen doen,maar ga nog even aanzien of de gouden tip nog langskomt.
Het heeft altijd perfect gewerkt en plots niet meer.Jammer dat je geen systeemherstel meer hebt zoals in WIndows XP, daar kon je zelf een datum kiezen om naar te herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan