Driver externe harddisk iomega hdd 500gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
hallo

ik heb een externe harddisk iomega hdd 500gb en sinds kort windows 10 op mijn pc.
Het probleem is nu dat de externe harddisk iomega hdd 500gb niet werkt op windows 10.
Mijn vraag is weet iemand of dat er een driver bestaat voor windows 10 zodat mijn
externe harddisk iomega hdd 500gb weer werkt?
ik heb al op internet gezocht maar weet niet zo goed wat ik precies moet hebben.
hoor graag van jullie, dank je wel alvast
gr Carina
 
Laatst bewerkt:
Normaal moet deze gewoon gedetecteerd kunnen worden.
 
Probeer eens het volgende:
Sluit uw harddisk aan.
Gebruik de toetsen Windows toets + R
Typ in het veld Devmgmt.msc en druk op ok
Helemaal onderaan bij Universal Serial Bus Controllers, klik op het pijltje om uit te klappen.
Kijk voor een geel uitroepteken. en klik erop.
Klik daarna op automatisch installeren -> Volgende
 
Wat staat er in schijfbeheer erover?
Een duidelijk screenshot mag ook.

Zet tevens eens de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig.
 
Als ik de disk aansluit dan gaat de verkenner open en dan krijg ik de mededeling dat ik de disk moet formateren maar dat lijkt me geen goed idee.
 
Ik weet niet zo goed wat je bedoelt lange pier......zoveel verstand heb ik er net van
 
hallo

ik heb een externe harddisk iomega hdd 500gb en sinds kort windows 10 op mijn pc.
Het probleem is nu dat de externe harddisk iomega hdd 500gb niet werkt op windows 10.
Mijn vraag is weet iemand of dat er een driver bestaat voor windows 10 zodat mijn
externe harddisk iomega hdd 500gb weer werkt?
ik heb al op internet gezocht maar weet niet zo goed wat ik precies moet hebben.
hoor graag van jullie, dank je wel alvast
gr Carina

Maar hoe werkt de externe harde schijf niet precies? het wordt niet gedetecteerd, het zegt dat toegang is geweigerd of dat de RAW-schijf? Stonden er gegevens over? Wordt het niet alleen gedetecteerd op W10 of wordt het niet gedetecteerd op andere computers met andere versies? Als je kunt, beantwoord dan deze vragen - dit zal het probleem aanzienlijk verkleinen en dan kan ik je de juiste oplossing vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan