wat zijn zo de meest voorkomende storing en fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
916
Hi

Wie weet wat de meest voorkomende fouten of storingen zijn bij een pc en hoe deze te herstellen.
 
Mijn voorkeur als je niet zoveel verstand er van hebt: Verdiep je er in als je het nodig hebt... Er zijn zoveel opties., zonder ervaring geen beginnen aan, of het is de wens om het je hobby te maken.
Tenzij je ook helper hier wilt worden.....

Tip: versier eens een oude pc waar iets niet aan doet en ga mbv internet proberen een oplossing te vinden.
Het is wel erg handig om basis kennis over spanning/stroom e.d wel redelijk onder de knie te hebben, tis vaak toch iets anders dan een zichtbaar geknapte snaar van een gitaar vervangen.
Het kan een mooie uitdaging zijn om dit over PC's te leren, maar het begint bij jouw intrinsieke motivatie... om er een uitdaging van te maken, vooral om veel zelf uit te zoeken, hier vragen kan altijd, maar als je zelf niks uitzoekt is de kans op slagen minimaal ... althans imho...
 
Hi

Wie weet wat de meest voorkomende fouten of storingen zijn bij een pc en hoe deze te herstellen.

De meest voorkomende veroorzaker van fouten en storingen bevindt zich tussen het beeldscherm en de stoelleuning
 
Ik twijfel bij meest voorkomende storingen en fouten ergens tussen; verkeerde toetsaanslag: oplossing Backspace, of blikseminslag: oplossing Stekkers. Wat ik hier veel lees dat is dat helderziendheid thuis niet meer op prijs wordt gesteld om te gebruiken of een bol van kristal, even in de vaatwasser gedaan en nogal warm op dat moment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan