• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkrooster aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keeze

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Berichten
178
Mag ik nog iets vragen m.b.t. het werkrooster.
Ik hab al een vraag gesteld en met die vraag was ik geholpen. Daarna een nieuwe vraag gesteld, ik denk dat het wellicht niet de bedoeling was om een nieuwe vraag toe te voegen Hiervoor mijn excuus.

In het werkrooster heb ik geprobeerd om de roosters van januari ook door te voeren naar de andere maanden van het jaar.
Komt t.z.t nog een uren registratie bij maar hiervoor moet ik nog even uitzoeken wat en hoe het handigste is.
Alsnog geprobeerd om het met kopiëren en plakken te doen maar dan zien de roosters er niet meer netjes uit.
Inmiddels ook het forum door gewandeld om te kijken of er ergens meer info stond.
Iemand een tip?

Namen in de roosters zijn verzonnen.

groetjes
 

Bijlagen

  • Werknemersafwezigheidsplanning1.xlsx
    71,2 KB · Weergaven: 48
Ja jammer. Meestal (zo ook hier) het gevolg van onduidelijkheid.

De toelichting hierboven zegt mij niets: "In het werkrooster heb ik geprobeerd om de roosters van januari ook door te voeren naar de andere maanden van het jaar." Er is mij niet duidelijk wat je ingevuld hebt en wat je nu verwacht als uitkomst. Geef dit eens handmatig aan voor een aantal regels (plus WAAROM). Of geen aan waar iets fout gaat in de je voorbeeld.

Kleed je voorbeeld s.v.p. uit. Er zijn zoveel tabbladen dat ik niet weet waar ik moet kijken, schrikt mij af. Ontdoe het van overbodige informatie en ballast.

Misschien dat er dan zinnige reacties komen.
 
AlexCel

Sorry voor mijn onduidelijkheid.
Super bedankt voor je bericht daar kan ik tenminste iets mee.

In het tabblad van januari heb ik een 6 tal verschillende rooster gezet Deze zijn van verschillende afdelingen.
Deze 6 roosters wil ik in alle maanden van het jaar hebben ( wat in januari staat wil ook in febr maart april enz) zodat ik per maand kan zien waar de werknemers zijn.
De maand januari klopt zoals ik het nu graag wil hebben.

Hopelijk is het nu duidelijker.

Groetjes Keeze
 

Bijlagen

  • rooster planning.xlsx
    61,3 KB · Weergaven: 32
Dus gewoon paar keer een kopie van januari sheet? Zoals in bijlage?
 

Bijlagen

  • rooster planning (AC).xlsx
    59,8 KB · Weergaven: 34
Goeden avond AlexCel

Bedankt voor je tijd en hulp natuurlijk.
Dit is inderdaad de bedoeling.
Als ik dat doe krijg ik hem alleen niet zo netjes te staan.

Groetje Keeze
 
Heb gewoon via rechtermuisknop op tabbladnaam het werkblad gekopieerd en de maand veranderd.
 
Hoi

Ik krijg hem zoals nieuw voorbeeld.

Ik heb gezien wat ik fout had gedaan. Ik had het copie niet de tabblad naam gedaan. Dit nu gedaan en het ziet er super uit.
 

Bijlagen

  • rooster planning.xlsx
    94,1 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Ik kan alleen nu geen namen meer selecteren om in te voegen. Deze had iemand mij aangepast zodat ik er oneindig in kon zetten.
 

Bijlagen

  • rooster planning.xlsx
    185,1 KB · Weergaven: 37
Ik had inderdaad veel tabbladen verwijderd... misschien net 1 teveel :(
 
Goeden avond AlexCel

Heel hartelijk dank voor je tijd en moeite wat je genomen hebt.
Kan ik weer verder.


Groetjes Keeze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan