Firefox Cookies toestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Hallo.
Gisteren wilde ik ergens een video bekijken maar die was niet zichtbaar.
Gisteren wilde ik ook een video bekijken bij de consumentenbond en dat ging ook niet vanwege mijn instellingen stond er.
En nu wilde ik een instructievideo bekijken en dat gaat ook niet. Ik vind dit heel erg omslachtig.
Hoe kan ik dat nu wel toestaan in Firefox want nu moet ik steeds een andere browser openen om die filmpjes te kunnen zien.
De melding die er nu staat is weergegeven in een afbeelding wat eigenlijk ene video zou moeten zijn.
Cookies.jpg
 
Dat kun je toch proberen. > Rechtsboven > Menu > Opties > Privacy & Beveiliging > Zet deze op Standaard of probeer wat met Aangepast.
 
Hij stond op standaard maar ook met aangepast is het niet veranderd.
 
Hallo, Met Standaard beveiligingsniveau krijg je geen cookies. Bij Aangepast zal het afvinkje bij Cookies moeten worden weggehaald. Dit blokkeer je dan dus niet. Misschien moet Firefox opnieuw worden gestart bij het veranderen van beveiligingsniveau en alleen de pagina ververst bij veranderen van het afvinkje voor Cookies.
 
Het af vinkje van cookies is niet aangevinkt dus dat zou gewoon moeten gaan.
 
Gaat het niet om de cookie-instelling op de bezochte pagina zelf? Kijk dat eerst eens na. Je moet dat op de pagina zelf accepteren!
 
Ja goed, zo heb ik er geen zin meer in. Op welke pagina staat die melding dan! Waarom geef je de link van die pagina niet direct?
Wettelijk is het verplicht om met een cookiemelding te komen (toestemming te vragen).
 
Klik dan op die afbeelding op de pagina zoals die in jouw eerste post staat dan komt de cookiemelding weer in beeld en zet je de schuifregelaar helemaal naar beneden dan krijg je de video's te zien en kun je ze afspelen.
 
Klik dan op die afbeelding op de pagina zoals die in jouw eerste post staat dan komt de cookiemelding weer in beeld en zet je de schuifregelaar helemaal naar beneden .
Ik kan daar op klikken wat ik wil maar er komt geen melding.
 
Dan heb je ad-blockers of andere want als ik op die link klik en ik zie de website van philips en daar komt daar de afbeelding van post 1 te staan bij verkeerde instelling, en dan klik ik op die afbeelding en dan krijg ik de cookievraag opnieuw.

Begin anders opnieuw en doe eerst een opschoning met CCleaner.
 
Laatst bewerkt:
De adblockers staan uitgeschakeld voor Philips.
Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar beter een andere browser ga gebruiken want het is regelmatig dat ik iets moet openen met Edge of zo omdat er iets niet geopend kan worden.
Ook een formulier invullen ging niet op die website, tenminste wel invullen maar versturen deed hij het niet.

Ik heb de adblocker uitgezet en nu doen ze het wel, bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Dag, Fijn dat het toch werkt met de add blocker uitgeschakeld.

Chrome is ook een mooie browser maar vaak kunnen problemen met Firefox browser worden opgelost met het volgende;

Controleer op de laatste versie in het menu (de drie streepjes rechts boven) Help > Over Firefox.
Klik met rechts op het Firefox pictogram op het bureaublad en kies na Eigenschappen de knop Geavanceerd. Schakel Uitvoeren als administrator uit. Ga naar het tabblad Compatibiliteit en doe daar het zelfde wanneer nodig en voer het programma daar niet uit in compatibiliteit. Ga vervolgens naar de map met het uitvoerbare bestand en doe daar het zelfde met Firefox.exe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan